مدرن ترین درب های الومینیومی


درب تاشو

اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، انتخاب درب های تاشو یک سرمایه گذاری هوشمندانه خواهد بود. برخلاف درب های چرخشی و درب های کشویی که تا حدودی قابل باز شدن هستند، درب های تاشو دارای مزیتی در تطبیق پذیری خود هستند زیرا می توانند مطابق با نیاز شما تا شوند و باز شوند. بنابراین،اجازه میدهند تا ورودی بزرگتر و انتقال آسان تر بین دو فضا داشته باشید و می تواند به طور موثر فضای شما را برای ویلاها افزایش دهد.

درب های تاشو گلدن وین به دو صورت عمل می کنند، می توان آنها را به طور کامل باز کرد تا نور خورشید وارد فضای خانه شود . درب‌های تاشو به لطف اندازه‌های شیشه‌ای عریض و قاب‌های ضخیم خود به شما این امکان را می‌دهند که خانه رویایی مجلل خود را با بیشترین نور خورشید پر کنید.

اولین راه اندازی لولاهای مخفی برای درب تاشو آلومینیومی

درب های تاشو گلدن وین از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است و درب تاشو آلومینیومی ما استحکام، دوام و امنیت را فراهم می کند. درب تاشو گلدن وین به طور ایده آل برای بهینه سازی فضای باز با ارائه یک انتقال صاف از داخل به خارج طراحی شده است. پانل های شیشه ای بزرگ اجازه می دهد تا نور طبیعی از ملک شما در معرض دید قرار گیرد تا نمای پانوراما را بهبود بخشد. همانطور که قبلاً گفته شد، به دلیل تطبیق پذیری طبیعی، فشرده بودن و توانایی به حداقل رساندن اتلاف انرژی، می تواند به عنوان یک جداکننده عایق بندی نیز عمل کند و به شما کمک کند تا معماری سنتی خانه ها را دوباره تعریف کنید و طراحی منحصر به فرد خود را برای کل خانه خود ایجاد کنید.

اولین راه اندازی درب تاشو تا ارتفاع 3 متری

سیستم درب تاشو اکاردئونی قادر است هر فضای داخلی را به یک نمای کاملا متفاوت تبدیل کند، در حالی که با استفاده از سیستم قفل 2 نقطه ای که بالا و پایین پانل درب را قفل میکند، دسترسی انعطاف پذیر و امنیت مطلوب را به صاحبان خانه ارائه می دهد. با استفاده از سیستم محوری سنگین طراحی شده خاص، مطمئن باشید که یک محصول عالی و آسان برای استفاده در دست دارید. پس بنشینید، استراحت کنید و از منظره لذت ببرید. مهمتر از همه، ارتفاع پنجره های اکاردوئونی را می توان تا ارتفاع 3متر ساخت( درب های اکاردونی یک تکه تا 3متر را پشتیبانی میکند) .درب‌های تاشو گلدن وین با روکش پودری و ابکاری آلومینیوم با ضخامت 2 تا 3 میلی‌متر و در رنگ‌های مختلف یا لمینت چوبی انتخابی شما موجود است. اگر طرفدار درب و پنجره های لولایی نیستید، گلدن وین درب های  لولاهایی را ارائه می دهد که مدرن تر از درب های دیگر موجود در بازار هستند و طرح مشبک یا شیشه کامل را به صورت اختیاری ارائه می دهد تا شما با توجه به سبکی که می خواهید انتخاب کنید.

پنجره های محوری

یک در چرخان به هر خانه یا مکانی کلاس و زیبایی زیبایی خاصی می دهد. درب چرخشی گلدن وین یک درب تابدار آلومینیومی شیک است که راهی کوتاه را برای رفت و امد از یک اتاق به اتاق دیگر به روش سنتی را فراهم می کند در حالی که خود محصول بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد و آن را به بخشی ضروری از هر خانه و دفتری تبدیل می کند. . ما دو دسته از درب های چرخشی در دسترس داریم، یعنی لبه گرد(خم) لبه مربع (ساده) که یکی از آنها یا هر دو موظف است همان چیزی باشد که شما به دنبال ان برای مسکن خود هستید، خواه برای خانه های مسکونی خواه برای ویلاهای ییلاقی.

درب چرخشی گلدن وین  طرحی زیبا است که می تواند تفاوت قابل توجهی در دکوراسیون منزل شما ایجاد کند و تاثیر زیادی بر ظاهر مکان داشته باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، برای مطابقت با تمام طراحی های داخلی شما، ما در انتخاب رنگ پودری یا انادایز و یا حتی لمینت چوبی، طیف گسترده ای از رنگ ها را داریم و مشاورانی آماده کمک در صورت عدم تصمیم گیری قطعی برای رنگ پنجره هستند. درب چرخشی گلدن وین  با روکش پودری آلومینیومی به ضخامت 2 تا 3 میلی متر، فضای سفید را با ظاهری کوچک صنعتی و مدرن تکمیل می کند. امروزه درب‌های تابشی شیشه‌ای به‌عنوان روشی برای اتصال اتاق‌ها به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. وجود درب چرخشی گلدن وین به عنوان درب داخلی نیز تضمین می‌کند که هر دو اتاق به مقدار زیادی نور خورشید دریافت می‌کنند و می‌توانید حس گسترده‌ای از فضا را تجربه کنید. درب های محوری گلدن وین حتی از یک پلان طبقه باز تقلید می کنند زیرا می توانید داخل یا خارج اتاق را ببینید. ما همچنین مجموعه‌ای از شیشه‌های موجود را ارائه می‌دهیم و مهر و موم واشر سنتوپرن فقط در داخل است تا ظاهر بیرونی از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر به نظر برسد. ما طرح های مشبک اختیاری یا شیشه کامل دیگری را ارائه می دهیم که می توانید طرحی را به دلخواه خود انتخاب کنید.

گلدن وین  در کنار بزرگی و طراحی زیبا با بالاترین کیفیت سیستم های قفل را ارائه می کند که مطمئناً وسایل شما را در برابر مزاحمان ناخواسته ایمن و امن نگه می دارد. و اگر به اندازه کافی خشنود کننده نیست، کیفیت شیشه گلدن وین نیز درجه یک، قوی و مستحکم است و نویدبخش امنیت بالاتری نسبت به سایر محصولات رقیب است. به این معنا که، همانطور که بیشتر مردم نگران هستند، لازم نیست نگران نفوذ کسی از طریق شیشه ها باشید.

درب های کشویی

درب های کشویی گلدن وین حاوی عایق های موثر برای حفظ دمای متعادل، به ویژه خنک در هوای گرم هستند. این درب های کشویی  دارای واشرهای کامپوزیتی هستند که حداکثر عایق حرارتی را ارائه می دهند – به طور موثر به عنوان مانعی در برابر آب و هوا و صدا عمل می کنند و گرد و غبار، بارندگی و باران را از خانه خارج می کنند. درب های کشویی گلدن وین شبیه هیچ سیستم معمولی نیست. همراه با نوار مویی های ظریف اما با کیفیت متصل به شکاف های فریم برای عایق صدا و تقویت شده با لوازم جانبی و غلتک ها که باعث می شود درب روی مسیر ریل ها سر بخورد و به شما این حرکت زیبا و نرم را می دهد. بنابراین می توانید با سهولت و راحتی زیاد باز و بسته کنید، و علاوه بر این، ریل ها به طور ایمن در بالا و پایین بکسل می شوند تا دیگر فشار و کشیدن با صدای ناامیدی یا صدای جیغ هولناک فقط برای ورود و خروج از خانه شما وجود نداشته باشد.

درب های کشویی گلدن وین  به سادگی با ایجاد یک انتقال بدون درز بین فضای بیرون و داخل خانه شما، دنیای بیرون را به داخل وارد می کنند. درب های کشویی دارای شیشه‌های عریض هستند، بنابراین مناظری از چشم‌انداز باغ شما در تمام طول سال و منظره‌ای پانوراما از آن طرف را ارائه می‌دهند. درب‌های کشویی پنجره گلدن وین بدون لولا کار می‌کنند – به‌جای باز شدن درب سنگین، به سادگی در امتداد یک خط می‌لغزند، به شکلی شیک. درهای کشویی ما تضمین می کنند که قوس درب به فضای اضافی نیاز ندارد زیرا به سادگی با لغزش روی پانل دیگر از یک طرف باز می شود .

گلدن وین  از غلطک هایی استفاده میکند که بسیار روان  هستند- حتی کودکان هم می توانند به راحتی آن را به حرکت در بیاورند.

از آنجایی که درهای کشویی با شیشه‌های بسیار عریض که در هر قاب درب اجرا می‌شوند، تعبیه شده‌اند، طراحی نور کاملاً طبیعی را به حداکثر می‌رساند و اطمینان حاصل می‌کند که در تمام طول روز می‌توانید از فضای داخلی با نور طبیعی لذت ببرید. به منظور حصول اطمینان از نمای بیرونی زیبا، درب ها با مهر و موم واشر سنتوپرن که فقط در داخل قرار دارد عرضه می شوند. ما از لحاظ مذهبی تنوع انتخاب های مشتریانمان را تشخیص می دهیم و میتوانند از شیشه ها و یا قسمت هایی برای رفع مشرفیت استفاده کنند، از این رو طرح مشبک یا شیشه کامل را به صورت اختیاری ارائه می دهیم. که هر مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود انتخاب کند و همچنین مشاورانی داریم که به شما کمک می کنند تا برای خود و ملک رویایی عالی خود انتخاب کنید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟