مبانی تعویض پنجره

مبانی تعویض پنجره

مبانی تعویض پنجره

تعویض پنجره هزینه، مواد و روند کار

شاید هرگز نیازی به فکر کردن در مورد تعویض پنجره ها نداشته باشید. تدارکات و عملکرد پنجره ها بندرت موردی است که صاحبان خانه باید در مورد آن فکر کنند ، تا اینکه مشکلی پیش بیاید. نشت هوا، نفوذ آب، نشت حرارتی، شیشه مه آلود و نفوذ حشرات تنها برخی از دلایلی است که صاحبان خانه شروع به بررسی تعویض پنجره ها می کنند.

تاکتیک های فروش پنجره جایگزین اغلب بیش از حد تهاجمی است. از آنجا که حاشیه سود می تواند بسیار زیاد باشد، برخی از شرکت ها از روش های ناخوشایند برای فروش استفاده می کنند. به مصرف کنندگان توصیه می شود که حداقل پنج قیمت را بدست آورند و قبل از امضای هر قراردادی تا حد ممکن اطلاعات کسب کنند .

جایگزینی پنجره :

فقط بخشی از پنجره را جایگزین کنید. تعویض پنجره ها ممکن است راه حل نهایی برای مشکلات پنجره شما به نظر برسد، اما لزوما اینطور نیست. کاری که پنجره های جایگزین انجام می دهند تعویض اکثر پنجره ها مانند شیشه و قطعات متحرک است. اما قسمت قاب شده پنجره شما در جای خود باقی می ماند. نواحی اطراف پنجره اغلب مناطقی هستند که بیشترین آسیب را می بینند. طاقچه های پنجره بیشترین رطوبت را از پنجره های باز دریافت می کنند، اما هرگز در طول فرایند تعویض پنجره جایگزین نمی شوند.

اگر اطراف پنجره به حدی پوسیده شده باشد که از نظر ساختاری نامناسب باشد، باید دوباره آن قسمت را بسازید و از یک پنجره ساخت جدید استفاده کنید. این نوع پنجره ها در قسمت خارجی پنجره دارای باله هایی هستند تا بتوانند روی خانه میخ بزنند.

مبانی تعویض پنجره

هزینه های تعویض پنجره

هزینه تعویض پنجره های شما به عواملی از قبیل محل، مواد پنجره، نوع شیشه و نوع پنجره بستگی دارد. برخی از صاحبان خانه با استخدام یک فرد متخصص و جایگزینی پنجره ها توسط آن شخص هزینه های خود را کاهش می دهند. از آنجا که نصب کنندگان حرفه ای پنجره مراحل نصب را کامل کرده اند . اگرچه ممکن است تعویض پنجره ها سرمایه گذاری بزرگی در خانه شما باشد ، اما وقتی زمان فروش خانه شما فرا می رسد ارزش فروش مجدد مناسب را دارند.

با خرید پنجره های  تک آویز تنها پس انداز کنید

پنجره های تک آویز از نوع هایی هستند که دارای صفحه پایین تر هستند که به سمت بالا سر می خورد. وقتی خانه خیلی گرم شد ، می توانید پنجره را باز کنید و ارسی زیر را به سمت بالا بلغزانید.

اما با پنجره های تک آویز، ارسی فوقانی در جای خود ثابت و غیرقابل استفاده است. فقط ارسی پایین به بالا و پایین می لغزد. با پنجره های دوتایی آویزان ، هر دو خطوط می توانند حرکت کنند. این مورد مخصوصاً برای پنجره های طبقه بالا بسیار ارزشمند است ، زیرا به شما امکان می دهد پنجره ها را از داخل تمیز کنید. همچنین ، اگر فرزندان کوچکی دارید ، می توانید ارسی بالایی را فقط باز کنید ، ارس پایین را در جای خود بگذارید و کودک را در امان نگه دارید.

اگر هیچ یک از این دو شرایط در خانه شما وجود ندارد ، دلیل چندانی برای خرید پنجره های دوجداره نیست. با پنجره های آویزان مقداری پس انداز خواهید کرد. بعلاوه ، با قطعات متحرک کمتری ، پنجره های تک آویزان احتمال خرابی کمتری دارند.

به جای جایگزینی پنجره به رفع آن توجه کنید

بسیاری از صاحبان خانه که هزینه های بالای انرژی را تجربه می کنند، تمام پنجره های خود را بیرون آورده و جایگزین می کنند. در بعضی موارد، این زودرس و هدر دادن پول است.

ممکن است مهر و موم روی پنجره های دو جداره موجود خراب شده باشد، به این دلیل که سرما یا گرما به راحتی در خانه عبور می کند زیرا گاز حیاتی آرگون یا کریپتون از بین رفته است. یک نشانه از خرابی شیشه، مه گرفتگی در قسمت داخلی، بین شیشه های شیشه است. در این حالت تعمیر پنجره یا تعویض ارسی پنجره امکان پذیر است.

بهترین زمان برای جایگزینی پنجره

اگر شرکت های تعویض پنجره فقط در شرایط بهینه مانند ماه های بهار و تابستان نصب کنند، دیگر از کار خارج می شوند. اگرچه ممکن است تکنسین های پنجره از این موضوع خوشحال نباشند ، اما پنجره های شما می توانند در هر شرایط آب و هوایی ، کوتاه از کولاک و طوفان جایگزین شوند.

یک نقطه ضعف برنامه ریزی در فصول معتدل این است که بقیه افراد همان کار را می کنند. ممکن است برای نصب در یک صف طولانی قرار بگیرید یا حتی در آن دوره حتی نتوانید وارد آن شوید.

هنوز هم در صورت امکان بهتر است که در هوای بهتر پنجره خود را تعویض کنید. اگر تکنسین ها زیر فشار کار می کنند ، ممکن است کار را به سرعت انجام دهند. در شرایط بسیار سرد ممکن است درزبندی خوب تنظیم نشود. رطوبت می تواند روی تحمل شدید مربوط به نصب پنجره تأثیر بگذارد.

تعویض پنجره را خودتان انجام دهید

پنجره های تعویض نمونه بارزی از این امر است که چرا گاهی اوقات کار متخصصان در یک پروژه بهسازی خانه مفید است. نصاب های حرفه ای پنجره این کار را روز به روز انجام می دهند و آنها ابزارها و مهارت های لازم را برای اتمام کار در چند ساعت و نه روزها و هفته ها دارند.

از نظر تئوری ، صاحبان خانه با تعویض پنجره های خود می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. اما زنجیره تامین خرده فروشی برای پنجره های تعویض می تواند محدود باشد. مراکز خانگی معمولاً فقط پنجره های جدید ساخت و ساز و به ندرت پنجره های تعویض ذخیره می کنند.

نام تجاری پنجره در مقابل Windows Generic

شرکتهای تعویض پنجره معمولاً مارکهای عمومی یا کم نمایه پنجره را پیشنهاد می کنند. می توانید پنجره های مناسبی با شیشه های هوشمند اصفهان یا شیشه های چند جداره اصفهان بدست آورید که چند سال در خدمت شما باشند. پنجره های درجه پیمانکار یا سازنده اساساً همان روشی را که پنجره های مارک بزرگ باید انجام دهند ، انجام می دهند: ورود نور ، رطوبت آب بندی شده ، باز شدن برای اجازه جریان هوا. هر چند ممکن است طول عمر مناسب آنها نباشد.

شرکتهایی با نامهای تجاری مشهور مانند گلدن وین تمایل دارند خدمات مشتری پیگیری خوبی داشته و ضمانت های قوی داشته باشند.

مواد قاب پنجره مهم هستند

صاحبان خانه که نگران حفظ ظاهر کلاسیک خانه خود هستند اغلب ایده نصب پنجره های وینیل را به نفع مواد چوبی رد می کنند. اما پنجره های وینیل اغلب ارزش یک نگاه دوم را دارند. مواد قاب وینیل مانع از دست دادن انرژی می شوند ، نیازی به آب بندی یا رنگ آمیزی ندارند و بسیار ارزان تر از چوب هستند. پنجره های فلزی به منظور مطابقت با سبک خانه های معاصر اغلب از نظر معماری ضروری هستند. پنجره های ساخته شده از فایبرگلاس بسیار قویتر از پنجره های وینیل هستند در حالی که از مواد کمتری استفاده می کنند. این مهم است زیرا منطقه لعاب را گسترش می دهد ، بنابراین نور بیشتری به شما می دهد.

مبانی تعویض پنجره

پنجره های دوجداره استاندارد هستند

پنجره دو جداره یا پنجره دو جداره از دو ورق شیشه تشکیل شده است که دارای یک هوا یا گاز بی اثر مانند کریپتون یا آرگون در وسط است. پنجره دو جداره می تواند بهره وری انرژی شما را تقریباً 100 درصد افزایش دهد.

مقدار R استانداردی است که به وسیله آن اتلاف انرژی اندازه گیری می شود. یک پنجره تک پنجره دارای مقدار R تقریبی 0.85 است. این را با یک پنجره دوجداره با مقدار R در حدود 1.5 تا 2.0 مقایسه کنید. اکنون یک پنجره دوجداره با شیشه پایین طبقه با ارزش R 2.4 تا 3.0 در نظر بگیرید. سرانجام ، پنجره با بالاترین امتیاز ، یک پنجره دوجداره سطح پایین با استفاده از پر کردن گاز آرگون ، دارای ارزش R 2.7 تا 3.6 است.

در نهایت ، پنجره ها در مقایسه با بخشهای کاملاً عایق بندی شده در خانه ، هدر دهنده انرژی هستند. برای دیوارها و اتاق زیر شیروانی ، مقدار R 1 تا 2 چشمگیر نیست. این مناطق معمولاً با عایقهای بتونی فایبرگلاس پر می شوند ، مقادیر R 13 یا بیشتر را نشان می دهند. با این وجود در دنیای پنجره، مقدار R بالای 2 خوب است. واقعیت همچنان باقی است: پنجره های دوجداره ، حتی در مناطقی از کشور که دارای آب و هوای معتدل هستند ، استاندارد هستند.

بزرگ کردن اندازه پنجره منجر به نجاری عمده می شود

همانطور که ممکن است شک کنید ، بزرگ کردن یک پنجره برای جای دادن یک پنجره با اندازه بزرگتر و جدیدتر کار ساده ای نیست. اما آیا این نیاز به پاره کردن تمام تخته های داخلی و سایدینگ دارد؟

هنگامی که یک پنجره را به صورت افقی تا هشت اینچ بزرگ می کنید ، اغلب می توانید همان سرآستین و آستانه را نگه دارید (قسمت های بالا و پایین پنجره) و به راحتی یک گل میخ عمودی جدید را در دو طرف پنجره نصب کنید. در حالی که این به معنای بیرون کشیدن تخته زمینه از کف به سقف است ، اما حداکثر باید از عرض فقط یک یا دو پا بیرون بیاورید. این بخش از تخته های مخصوص دیوار برای بیرون آمدن گل میخ جدید تولید می شود. و هیچ سایدینگ خارجی نباید برداشته شود.

همیشه سفارش پنجره های با اندازه کوچکتر از بزرگ کردن دهانه پنجره آسان تر است. اما اگر مجبور به بزرگنمایی باشید ، مطمئناً یک کار قابل کنترل است.

خلاصه

کمتر صاحب خانه ای که مراحل نصب پنجره تعویض را طی کرده باشد، می گوید که به تکرار آن اهمیت می دهد. پس از همه ، لازم است چندین شرکت را برای دادن قیمت به خانه خود دعوت کنید ، و سپس یکی از آن شرکت ها را دعوت کنید تا یک یا دو روز را صرف نصب پنجره ها (که نیاز به حضور در محل در کل زمان است) بگذرانید. این کار است ، اما ارزشمند است. خانه شما بهتر به نظر می رسد و احساس بهتری دارد. دور بعدی قبض های انرژی زمستان شما کمتر خواهد بود ، خانه شما ساکت و گرم خواهد بود

مقاله

319 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟