عوامل موثر در عایق بندی درب و پنجره ها


8 روش برای عایق بندی درب و پنجره در خانه شما

صرف نظر از اینکه خانه شما کاملاً جدید باشد یا 100 ساله ، تقریباً در هر خانه ای تعدادی درز وجود دارد. درز در جایی ایجاد می شوند که در ساخت و ساز شکاف وجود داشته باشد و دهانه آن به سمت خارج مهر و موم نشده باشد.

درز ها را می توان در مکان هایی مانند: پنجره ها ، درها ، دریچه های زیر شیروانی ، لوله های منتهی به خارج و اتصالات سقف به دیوار مشاهده کرد.

هوای سردی که از طریق این فضاهای عایق بندی نشده به خانه شما وارد می شود ، می تواند باعث افزایش گرمایش شود و نه تنها هوای سرد ، بلکه رطوبت و کمی مخلوط کن را نیز در اختیار شما قرار دهد. در اینجا هشت روش ساده برای محافظت از پنجره ها و درهای شما در پاییز وجود دارد:

1. از نوار لاستیک های EPDMترک استفاده کنید:

نوارهای عایق بندی یک روش ارزان قیمت برای کمک به مهر و موم درب ها و پنجره ها است. می تواند در چند مرحله آسان به شما کمک کند تا این کار را از بین ببرید.

2. نصاب های حرفه ی برای نصب پنجره ها کمک بگیرید:جایگزینی درب قدیمی با درهای جدید می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند. گروه صنعتی گلدن وین توصیه می کند برای نصب پنجره های خود از نصابان حرفه ای کمک بگیرید.

3. از چسب های سیلیکونی استفاده کنید.چسب بسیار چسبناک یک جایگزین مناسب برای درب هایی است که ممکن است کمی با دیوار فاصله داشته باشند و بحث لرزش شیشه اهمیت داشته باشد.

4. استفاده از فوجی برای سر فارسی بر ها
فوجی یک کونیای فولادی است که سر فارسی برها جهت کیپ کردن پرفیل ها استفاده میشود. و تنها شرکت استفاده کننده از این فوجی ها گروه صنعتی گلدن وین است.

5. استفاده از رکوب برای پنجره هارکوب ها مانند کاوری دور تا دور پنجره ها قرار میگیرد و برای بحث عایق بندی و شکیل بودن پنجره مورد استفاده قرار میگیرد.

6. استفاده از پنجره های مونوریل به جای پنجره های ریلی ساده
نوع جدید از پنجره های کشویی هستند که لنگه ی فیکس توی قاب قرار میگیرد و با لاستیک عایق بندی میشود که باعث افزایش عایق بندی پنجره تا 70 درصد میشود.

7.استفاده از پرفیل UPVC
پرفیل های یو پی وی سی به دلیل رسانا نبودن پلاستیک ، حرارت و سرما را از خود عبور نمیدهد پس عایق بندی بالایی دارند
شایان ذکر است باید از یو پی وی سی های با کیفیت استفاده شود.

8. استفاده از پنجره های لولایی به جای کشوییپنجره های لولایی چون با لاستیک عایق بندی میشود و پنجره روی هم سوار میشود عایق بندی بسیار بالایی دارد.

 

مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟