سیستم های نمای آلومینیومی که باید بدانید


انعطاف پذیری فرم

سیستم های نمای آلومینیومی از نظر تعیین فرم نهایی نما، تطبیق پذیری زیادی را ارائه می دهند. اکثر سیستم ها با استفاده از ستون ها و ترانسوم ها به عنوان اجزا ساخته می شوند. برای پر کردن آنها از پانل های شیشه ای یا آلومینیومی استفاده می شود. آنها ممکن است از انواع پروفیل های پوششی برای ایجاد هر شکلی برای نما استفاده کنند.

ساختمان ها به لطف نماهای آلومینیومی که به ویژه در مورد دفاتر شرکت ها یا ساختمان های خدمات عمومی مهم است، دارای نمایندگی هستند. سازه های دیگر مانند نورگیرها، باغ های زمستانی، دهلیزها و سقف های شیشه ای نیز می توانند با پروفیل های نما ساخته شوند. در واقع، تنها محدودیت، خلاقیت مشتری است.

ایا در همه ی نقاط میتوان از پروفیل های ترمال بریک استفاده کرد

زیبایی شناسی

اجراپانل های مورد استفاده برای ایجاد نمای آلومینیومی را می توان هم از نظر اندازه و هم از نظر رنگ پردازش و سفارشی کرد (برای این منظور، به عنوان مثال با رنگ پودری رنگ آمیزی می شوند). این امر به سرمایه‌گذارانی که این نوع راه‌حل‌ها را اتخاذ می‌کنند، آزادی عمل زیادی می‌دهد، به‌ویژه هنگام ایجاد چیزهایی مانند ساختمان‌های اداری شیشه با استفاده از سیلیکون ساختمانی خاص در سیستم‌های دیوار سازه‌ای که بسیار محبوب هستند به ماژول‌ها متصل می‌شود. این امکان ایجاد سطوح شیشه ای را فراهم می کند که به نظر می رسد یک سطح بدون درز باشند.

عناصر تکمیل کننده

ساختمان‌های نمای آلومینیومی را می‌توان با انواع ویژگی‌های قابل باز کردن، مانند پنجره‌های شیب‌دار و سقفی، درها، و سایر راه‌حل‌های مخصوص نما تکمیل کرد. بهترین الهامات و ایده های اصلی را می توانید در وب سایت  گروه صنعتی گلدن وین تولید کننده مشهور درب نازک کاری آلومینیومی و پنجره های نازک کاری آلومینیومی پیدا کنید. پروژه های مربوط به بخش های مسکونی و تجاری در مجموعه این شرکت گنجانده شده است.  گروه صنعتی گلدن وین به دلیل کیفیت استثنایی خود شناخته شده است، همانطور که در موفقیت آن در شهر اصفهان و شهر های دیگر کشورمشاهده می شود.

 

حفاظت اضافی

سیستم های نمای آلومینیومی یک راه حل بسیار کاربردی است که مزایایی را از نظر عایق و استحکام تضمین می کند. شیشه لمینت سخت شده با شیشه فلوت اکثر ساختار آنها را تشکیل می دهد. این روش ماده ای تولید می کند که در برابر شکستگی مقاوم بوده و مقاومت بالایی در برابر آتش دارد. ساخت و سازهای سفارشی خاص، مانند نماهای ضد سرقت یا مقاوم در برابر آتش، نیز قابل اجرا هستند. وب سایت گروه صنعتی گلدن وین اطلاعات بیشتری در مورد نماهای آلومینیومی و محصولات نما دارد.

اگر به دنبال بهترین پنجره های آلومینیومی در اصفهان هستید، می توانید به کارشناسان گروه صنعتی گلدن وین در ارائه مواد با کیفیت بالا اعتماد کنید. برای دریافت پیشنهاد رایگان برای پنجره با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های متناسب با سبک زندگی

یک روند اخیر، بازگشت به درمان های سنتی تر پنجره است. در حالی که پنجره‌های قوس‌دار و شکل‌های منحنی همچنان محبوب هستند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها پنجره‌های کف تا سقف را به شکل‌های مستطیلی سنتی‌تر انتخاب می‌کنند.

در جاهای دیگر، محبوب ترین گزینه ها عبارتند از نوعی آلومینیوم اکسترود شده که در قاب پنجره ها استفاده می شود و شیشه های مقاوم در برابر ضربه. مزایای قاب پنجره آلومینیومی بسیار زیاد است و شامل دوام، مقاومت در برابر خوردگی و بهبود استحکام قاب می شود. شیشه های مقاوم در برابر ضربه به ویژه در مناطقی که خطر آب و هوای مرطوب و یا خیلی خشک وجود دارد، مانند شمال و جنوب ایران، بسیار مهم است.

برای این منظور، از قبل می دانید که تابستان های اصفهان بسیار گرم است و زمستان های اخیر خیلی سرد بوده است. رطوبت همیشه در این منطقه از کشور وجود دارد. در کنار دوام، قاب پنجره های آلومینیومی به کنترل رطوبت کمک می کند.

همانطور که گزینه های تعویض و ارتقاء پنجره را در نظر می گیرید، ترجیحات شخصی و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید به زودی ملک خود را بفروشید، این نیز بر تصمیمات شما تأثیر می گذارد.

 

اگر به دنبال بهترین پنجره های آلومینیومی در اصفهان هستید، می توانید به کارشناسان گروه صنعتی گلدن وین در ارائه مواد با کیفیت بالا اعتماد کنید. برای دریافت پیشنهاد رایگان برای پنجره با ما تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟