درب های ضد صدا چیست؟


همه ما می دانیم که هیچ چیز ناخوشایندتر از داشتن یک فضای نا امن نیست که اجازه می دهد تا بحث های صمیمی شما به بیرون درز پیدا کند. به هر حال، هیچ کس دوست ندارد بحث ها یا گفتگوهای خصوصی آنها توسط دیگران شنیده شود. بنابراین، توجه دقیق به کیفیت درب ها مهم می شود. خوب، هنگام انتخاب درب برای خانه خود، بررسی اینکه آیا عایق صدا هستند یا نه مهم است.

شکی نیست که همه می خواهند از حریم خصوصی خود محافظت کنند. در نتیجه، درب های ضد صدا روز به روز محبوب تر می شوند. ابتدا بیایید تعریف کنیم که درب ضد صدا چیست و یا عایق بند چیست.

درب های ضد صدا چیست؟

دربی که به طور کامل عایق بندی شده باشد تا از عبور صدا و لرزش جلوگیری کند، درب عایق صدا نامیده می شود. هنگامی که کاهش نویز مورد نظر باشد، درزبندی قوی صوتی و عایق بندی گسترده درب این امکان را فراهم می کند.

مزایای درب های ضد صدا

اکنون که می دانید درب های ضد صدا چیست، در صورت نیاز به آن فکر کنید. در اینجا چهار دلیل قانع کننده برای درب ضد صدا برای خانه شما آورده شده است.

قدرت کاهش نویز

استفاده از دو تا سه لایه شیشه که توسط فضای هوایی یا لایه پلیمری جدا شده اند، با جذب و انحراف امواج صوتی به کاهش آلودگی صوتی کمک می کند. برای کاهش فضاهای هوایی که اجازه می دهد صدا از آن عبور کند، آب بندی های دوتایی نیز بسیار مهم است.

در نتیجه، پنجره ها و درب های عایق صدا می توانند تا 90 درصد از ورود سر و صدا به خانه شما را با موفقیت متوقف کنند. این با کاهش صدای یک بزرگراه شلوغ به وزوز ضعیف یک کولر گازی در یک اتاق آرام قابل مقایسه است.

قابل تنظیم

انعطاف پذیری برای سفارشی کردن این عناصر عایق صدا بر اساس نیازهای شما مزیت دیگری است. آنها در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا با هر اتاقی مطابقت داشته باشند، بدون اینکه کارایی را به خطر بیندازند.

استفاده از انواع مختلفی از شیشه، مواد و طرح‌ها برای برآوردن الزامات یا مشخصات مشخص شده امکان پذیر است. اگر به عایق صوتی عالی نیاز دارید، پنجره ضخیم‌تر همیشه بهترین گزینه است، به عنوان مثال، پنجره‌های قفسه‌ای عایق صوتی بسیار بیشتری نسبت به پنجره‌های کشویی ارائه می‌دهند.

حریم خصوصی

درب ضد صدا تضمین می کند که هر کسی که آن را نصب می کند از حریم خصوصی کامل برخوردار است. این درب ها برای افرادی طراحی شده اند که برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند و نمی خواهند مکالمات خصوصی، اخبار یا به روز رسانی ها از خانه یا محل کار خود خارج شود.

ارامش را ارائه می دهد

کسانی که برای آرامش ارزش قائل هستند و نمی خواهند سر و صدای بیرون مزاحم شوند، درب های ضد صدا را مفید خواهند یافت. آنها محیطی آرام را برای هر کسی تضمین می کنند تا آنها را در خانه یا محل کار خود نصب کنند. علاوه بر این، ممکن است اعضای خانواده قدیمی یا بیمار وجود داشته باشند که به حفظ حریم خصوصی نیاز دارند. آنها ممکن است به یک درب ضد صدا نیاز داشته باشند.

کجا از درب های ضد صدا استفاده کنیم؟

عایق صدا اتاق خواب شما

اگر به این فکر می کنید که کجا می توانید درهای عایق صدا را قرار دهید، هیچ چیز بهتر از استفاده از آنها برای اتاق خواب خود نیست. همه ما می دانیم که بیشتر بحث های محرمانه ما در اتاق خواب ما انجام می شود، از این رو برای ایمن سازی وسایل در بهترین حالت، استفاده از درهای عایق صدا ایده آل می شود.

عایق صدا در دفتر کار شما

مکان بعدی فضای اداری شماست. پس از شیوع کووید، اکثر ما از راه دور از خانه خود کار می کنیم. از این رو بهترین ایده استفاده از درب های عایق صدا در فضای اداری خانه خود است که می توانید در راحتی کار کنید.

مناطق عایق صدا مانند استودیوهای ضبط

حالا اگر کسی هستید که عاشق آواز خواندن یا رقصیدن هستید، داشتن یک در شیشه ای عایق صدا در اتاقی که تمرین می کنید بهترین کاری است که می توانید در خانه خود انجام دهید.

درب های عایق صدا در گروه صنعتی گلدن وین

گلدن وین اهمیت درب های اومینیومی را برای ایمنی، امنیت و حتی ایجاد یک تاثیر اولیه خوب درک می کند و به همین دلیل است که ما از بهترین راه برای عایق صدا درب استفاده می کنیم. گروه صنعتی گلدن وین سازنده پیشرو در در ایران، کیفیت و طرز کار بی‌نظیر را نوید می‌دهد. طیف گسترده ای از طرح های درب ممتاز ما، از جمله درب های تاشو، درهای فرانسوی، درهای جلو، و درهای ساخته شده از آلومینیوم، یو پی وی سی و درهای کشویی، طول عمر و زیبایی زیبایی را ارائه می دهند.

طرح های درب ما از مواد درجه یک ساخته شده اند تا شما را از نظر حرارتی و صوتی عایق کنند.

ما می دانیم که هر مشتری سلیقه های متفاوتی دارد.

بنابراین ما پیشرفته ترین سبک های درب را برای فضاهای مسکونی و تجاری ارائه می دهیم.

مشتریان می توانند با استفاده از گزینه های رنگ و طرحی که ما برای درب ها ارائه می دهیم، درب ورودی خود را با معماری خانه خود مطابقت دهند.

تمامی گزینه‌های درب کاهش صدا که گلدن وین ارائه می‌کند، از جمله پانل‌های آکوستیک کشویی، درب‌های خارجی عایق صوتی بالا، درب‌های آلومینیومی عایق صدا و درب‌های کشویی آکوستیک، از دو بخش اصلی ساخته شده‌اند: فریم و شیشه. هر آیتم به طور خلاقانه با در نظر گرفتن نیاز به حذف نویز ناخواسته ایجاد شده است.

تمامی درب های تاشو آکوستیک، درب های بالکن عایق صدا و درهای کشویی چوبی عایق صدا با شیشه لمینت با کیفیت عالی ساخته شده اند که از دو صفحه شیشه تشکیل شده است که توسط یک لایه PVB منحصر به فرد به هم وصل شده اند. این شیشه برای ساخت درب های فرانسوی عایق صدا و درب های داخلی عایق صدا استفاده می شود.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟