تعمیر و نگهداری درب و پنجره های الومینیومی


تعمیر و نگهداری درب و پنجره های الومینیومی

هنگامی که درب و پنجره های الومینیومی  را در خانه خود نصب می کنید، می توانید مطمئن باشید که محصولی با کیفیت و بادوام در محل خود دارید. برای استفاده حداکثری از نصب، چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای حفظ ظاهر محصولات الومینیومی  خود انجام دهید.

برای اطمینان از عملکرد بدون مشکل، لطفاً این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید.

نگهداری سطوح رنگ شده، GRP و قاب های فویل شده

هر کسی که گفته است به پاک کننده های فانتزی در اطراف قاب های کامپوزیت نیاز دارید، و چنین چیزی به شما دروغ گفته است. در اینجا نحوه تمیز کردن قاب اطراف پنجره ها آمده است:

برای ساده نگه داشتن سطوح رنگ شده، GRP و فریم های فویل شده باید ماهی یک بار با استفاده از یک برس نرم موی شتر تمیز شوند تا شن و کثیفی های سست از بین برود.

سپس با استفاده از آب گرم و مواد شوینده ملایم، سطح را با یک پارچه نرم پاک کنید.

محصولات پاک کننده ساینده یا شیمیایی نباید در هیچ بخشی از محصول الومینیومی  شما استفاده شود، بنابراین لطفاً برای جلوگیری از خطر آسیب، هیچ آزمایشی را انجام ندهید.

جلوگیری از باقی ماندن علامت کلید درب روی پنجره ها و درب ها

از بین بردن خراش ها و لک های ریز اطراف قفل ها آسان نیست. در بیشتر مواقع، تعجب خواهید کرد که بدانید سایش مداوم و/یا ضربه ناشی از آویزان شدن کلیدها باعث آسیب به سطح رنگ می شود. همانطور که با یک قفل قدیمی در ماشین قبل از روزگاری جا کلیدی انتظار دارید، به آن فکر کنید.

برای محافظت از پوشش اطراف قفل‌های الومینیومی ، اکیداً توصیه می‌کنیم که کلید در را جدا نگه دارید و فقط به یک فوب نرم وصل کنید.

نگهداری دستگیره، جعبه نامه، کوبش، لولا و سایر لوازم جانبی الومینیومی

باز هم، لوازم جانبی درب معمولاً نیازی به درمان خاصی ندارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. این فقط یک مورد است که این کار را به خاطر بسپارید.

مانند اکثر مبلمان های کامپوزیت درب، محصولات از سری الومینیومی  باید با یک پارچه نرم آغشته به آب گرم و یک شوینده ملایم یک بار در ماه پاک شوند و قطعات مکانیکی باید هر دو سال یکبار کمی روغن کاری شوند.

توجه به این نکته بسیار مهم است که از محصولات تمیزکننده ساینده یا شیمیایی نباید در هیچ بخشی از محصول و مبلمان الومینیومی  خود استفاده کنید. این شامل پاک کننده های فلزی مانند Brasso یا Silvo است که می تواند به سطح و درخشندگی آسیب برساند. اگر شک دارید، با ما تماس بگیرید، زیرا ما انواع پاک کننده ها را روی محصولات خود آزمایش کرده ایم.

سیستم قفل چند نقطه ای و سیلندر خود را تمیز کنید

سیستم قفل باید هر دو سال یکبار با استفاده از گریس روی قلاب ها، قلاب، وجه چفت و کناره های غلطک ها روغن کاری شود. شکاف های غلتکی باید با یک روان کننده عمومی روغن کاری شوند.

همچنین باید سالی دو بار روان کننده سیلیکونی یا گرافیت را به داخل سیلندر درب اسپری کنید تا روان کار کند. و لطفا هرگز از گریس یا روغن در سیلندر درب استفاده نکنید.

اکنون که پوینت ها و نکات تمیز کردن محصولات ما را می دانید، چرا الهام نگیرید و ببینید که الومینیومی  چگونه می تواند در خانه شما ظاهر شود؟ ببینید درب و پنجره های الومینیومی گلدن وین چگونه پروژه‌های نوسازی، ساختمان‌های جدید و الحاقات را تغییر داده است.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟