بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه – کدام یک برای شما مناسب است؟

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه – کدام یک برای شما مناسب است؟

آشپزخانه ای که بیشتر اوقات خود را در آنجا می گذرانید ، شلوغ ترین قسمت خانه است. همیشه ظاهر پنجره های آشپزخانه و همچنین قابلیت های آن مهم است.

از آنجا که سبک های مختلفی برای پنجره های آشپزخانه وجود دارد ، ما این مقاله را اختصاص داده ایم تا ببینیم کدام سبک ها مناسب خانه شما است.

ادامه مطلب را بخوانید تا از بهترین پنجره برای استفاده در آشپزخانه از یک شرکت معتبر گلدن وین مطلع شوید.

انتخاب پنجره های مناسب آشپزخانه می تواند اتاق را با نور طبیعی تر ، منظره ای زیبا و هوای تازه تقویت کند.

نقش پنجره ها در آشپزخانه چیست؟

پنجره های آشپزخانه عملکردی مشابه هر اتاق دیگر در خانه دارند:

تأمین نور و تهویه

انعطاف پذیری زیبایی شناسی قابل توجه شما باید هنگام انتخاب سایر فاکتورها ، تعادل بین نیاز به حداکثر نور ، تهویه ، دسترسی و پتانسیل زیبایی با محدودیت های اندازه و سبک را در انتخاب پنجره خود متعادل کنید.

در انتخاب پنجره های آشپزخانه باید 2 مورد را در نظر بگیرید

سبک پنجره های آشپزخانه هم در فضای داخلی و هم در نمای بیرونی تأثیر زیادی دارد. علاوه بر این ، نور مناسب در آشپزخانه حیاتی است. بنابراین ، اگر پنجره های بزرگی در آشپزخانه دارید ، مطمئن باشید که در حین پخت و پز شما از نور خوبی برخوردار هستید. می توانید در مورد تأثیر پنجره ها در طراحی داخلی بیشتر بخوانید.

پنجره های آشپزخانه باید تهویه مناسب داشته باشد. از آنجا که آشپزخانه مکانی مرطوب برای پخت و پز و شستشو است ، به شما توصیه می کنیم تا حد امکان یک پنجره قابل استفاده انتخاب کنید. بیایید نگاهی به برخی از سبک ها و گزینه های پنجره بیندازیم که به شما در انتخاب پنجره های مناسب آشپزخانه برای خانه کمک می کنند.

سبک های مختلف برای پنجره های آشپزخانه

هر سبک پنجره مزایای منحصر به فردی دارد که آنچه صاحب خانه می خواهد و نیاز دارد را فراهم می کند. بیایید نگاهی به برخی از سبک های مختلف پنجره آشپزخانه بیندازیم.

  • پنجره های کشویی
  • پنجره های دوحالته
  • پنجره های لولایی
  • پنجره های سایبانی
  • پنجره های ترمال بریک فیکس

در مورد پنجره های آشپزخانه پنجره های کشویی از گزینه های محبوب هستند. محبوبیت برای سبک کلاسیک و تهویه مناسب است. کاربرد غالب این مدل در بالای سینک آشپزخانه و پیشخوان ها است. با وجود مزایای پنجره های کشویی ، معایبی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، باز کردن پنجره بالای سینک ظرفشویی برای اکثر افراد آسان نیست.

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه

پنجره های دو حالته

پنجره های دو حالته به شما امکان می دهد تا گردش هوا را به راحتی کنترل کنید زیرا از بالا یا پایین قابل باز شدن هستند. نیازی به گفتن نیست ، می توانید آنها را به همان اندازه کم و یا دلخواه باز کنید. محبوب ترین سبک پنجره، پنجره دوجداره است

پنجره های لولایی

یکی دیگر از گزینه های محبوب آشپزخانه ، پنجره لولایی  است. آنها روی میل لنگ به سمت خارج باز می شوند که به شما این امکان را می دهد تا جریان هوای آشپزخانه را نیز کنترل کنید. بیشترین سود پنجره های لولایی ، آوردن نور طبیعی زیاد به فضا است. وقتی خورشید  می درخشد ، آن را باز کنید و لذت ببرید.

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه

پنجره های سایبانی

اگر سبک منحصر به فرد برای پنجره های آشپزخانه خود می خواهید ، ما پنجره های سایبانی را ارائه می دهیم. آنها می توانند ابعاد اضافه کنند و آشپزخانه را باز کنند. علاوه بر این ، پنجره سایبانی به شما امکان می دهد تا گیاهان را پرورش داده و محصولات قابل جمع آوری را به نمایش بگذارید.

بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه

پنجره های ترمال بریک فیکس

پنجره های ترمال بریک فیکس صفحه های بزرگ و ثابت هستند که دارای قاب های کم نمای هستند تا دید شما را به حداکثر برسانند. از آنجا که صفحه های ثابت هستند ، ثابت هستند و نمی توانند حرکت کنند یا باز شوند.

اگر منظره بیرونی زیبایی از آشپزخانه دارید ، می خواهید بیشتر از حیاط خود را ببینید یا می خواهید نورپردازی یا زیبایی آشپزخانه خود را افزایش دهید ، پنجره های ترمال بریک فیکس می توانند انتخاب صحیحی باشند.

قراردادن پنجره های آشپزخانه

پنجره های آشپزخانه به طور سنتی بالاتر از پنجره های اتاق های دیگر قرار می گیرند – به دلیل کابینت ، پیشخوان ها و نمای پشت. سعی کنید پنجره ها را قرار دهید تا حداکثر دسترسی به نور طبیعی و آب و هوا ، که تمایل به حرکت از غرب به شرق دارد ، به حداکثر برسد. پنجره هایی که روی دیوارهای شرقی یا غربی قرار گرفته اند گرمای بیشتری نسبت به آنهایی که رو به شمال یا جنوب هستند ، به دست می آورند یا از دست می دهند.

قرارگیری سنتی پنجره های آشپزخانه در بالای سینک ظرفشویی است و به شما امکان می دهد در هنگام تمیز کردن به بیرون خیره شوید ، اما آشپزخانه های مدرن امروزی انعطاف بیشتری دارند . بسیاری از مالکان خانه در ازای نمای گسترده تر و مفهوم بازتر با پنجره های اضافی ، از کابینت های بالایی چشم پوشی می کنند.

شما می توانید با کمک پرسنل متخصص بهترین تطابق ممکن را برای پنجره های رویایی آشپزخانه خود پیدا کنید. به زودی با ما تماس بگیرید09135700059

مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟