بهترین زمان برای نصب ویندوز جدید


در این مقاله از سایت گروه صنعتی گلدن وین سعی داریم بهترین زمان برای نصب پنجره جدید را نشان دهیم. و توضیح دهیم که چرا زمان های دیگر بدتر است.

در ابتدا، می‌خواهیم برخی از علائم را به شما یادآوری کنیم که زمان تعویض پنجره و نصب پنجره جدید به عنوان سرفصل چه زمانی است.

  •   آنها آسیب دیده، تابیده یا شکسته شده اند
  • کاهش قبض انرژی
  •  نیاز به تغییر یا بازسازی برای خانه
  • بازسازی خانه تاریخی

 

 

ممکن است زمانی که هوا خیلی گرم یا خیلی سرد نیست، شروع به برنامه ریزی یک پروژه  تعویض پنجره ملموس به نظر برسد. به هر حال  وقتی بیرون یخ می‌زند هیچ‌ کس نمی‌خواهد بازسازی کند. برخی از دلایل، تعویض در زمستان را سخت تر از مواردی است که در بهار یا حتی تابستان انجام می شود.

 

آیا پاییز و زمستان بهترین زمان برای نصب پنجره جدید است؟

البته نصب پنجره در ماه های سردتر ممکن است اولین انتخاب شما نباشد. اما، قرار دادن پنجره های جدید در پاییز و زمستان مزایایی دارد.

مهمترین مزیت این است که این فصول “خاموش” هستند و تعویض پنجره های شما زمان انتظار برای تکمیل پروژه شما را کاهش می دهد.از آنجایی که بسیاری از صاحبان خانه ها برای تعویض پنجره ها در بهار و تابستان برنامه ریزی می کنند، نصاب ها در ماه های سردتر بیشتر در دسترس هستند. تیم متخصص ما با خدمات پنجره تمام اقدامات احتیاطی را برای به حداقل رساندن اتلاف گرما در خانه شما در طول مراحل نصب انجام می دهد.

 

از سوی دیگر، معایبی نیز وجود دارد:

در حالی که نصب یک پنجره در یک زمان در طول زمستان ممکن است برای به حداقل رساندن اتلاف گرما خوب باشد، می تواند فرآیند نصب را بسیار طولانی تر کند. مشکل نصب پنجره های جدید در زمستان این است که اگر رطوبت در هوا وجود داشته باشد. درزگیر نمی تواند آنطور که باید تنظیم شود.

 

 

تابستان چطور؟

شاید قبلاً متقاعد شده باشید که تعویض پنجره را برای تابستان که هوا گرمتر است ترتیب دهید. در حالی که نصب پنجره تابستانی مزایای زیادی دارد، معایبی نیز دارد.

بارزترین مزیت نصب پنجره‌ ها در تابستان این است که پنجره‌های موجود در دماهای گرم‌تر برداشته می‌شوند و مانند زمستان باعث اختلال نمی‌شوند.

ساعات روز بیشتر در تابستان به نصابان زمان بیشتری در طول روز برای نصب پنجره می دهد.

 

معایب: 

نصب کننده ها احتمالا در تابستان شلوغ تر خواهند بود

هوای گرم رطوبت بیشتری نسبت به هوای سرد در خود نگه می دارد به طوری که بین دیوار و پنجره گیر می کند

هوای معتدل بهترین زمان برای نصب پنجره جدید است

در حالت ایده آل، بهار یا اوایل تابستان بهترین زمان برای برنامه ریزی برای تعویض پنجره است. زمانی از سال که هوا گرم است.

 

3 دلیل وجود دارد که ثابت کند بهار بهترین زمان برای تعویض پنجره جدید است:

 

1 * تغییر پنجره ها در هوای گرم، شما را مجبور می کند که گرمای خود را افزایش دهید و بنابراین، شما را از مشاهده برجستگی در صورتحساب گرمایش نجات می دهد.

 

2 * در حالت ایده آل، زمانی که محدوده دما بین 5 تا 20 درجه سانتیگراد است، فقط باید از درزگیری استفاده شود. اگر از سیلیکون استفاده می کنید، ممکن است بتوانید در هوای سردتر اعمال کنید، اما باید قبل از استفاده آن را گرم کنید تا روان و یکنواخت شود.

 

3 * همانطور که می دانید، برخی از مواد، به ویژه وینیل و آلومینیوم، در هوای گرم منبسط می شوند و در سرما منقبض می شوند. پیمانکاران آن را “حرکت بستر” می نامند. اگر در زمانی که هوا خیلی سرد است، پنجره‌ های خود را درزبندی کنید، درزبندی ممکن است ترک بخورد و زمانی که مواد در نهایت در نتیجه افت دما منقبض می‌شوند، شکاف می‌دهند.

 

 

شما از تصمیم به نصب پنجره های جایگزین آگاه هستید، یک راه عالی برای بهبود ظاهر، بهره وری انرژی، سبک و ارزش خانه شما است. این یک سرمایه گذاری است که برای سال های آینده نتیجه می دهد.

ما سال ها تجربه داریم تا بدانیم چگونه شما را در انتخاب زمان مناسب برای نصب پنجره های جدید برای خانه یا هر جایی که وقت ارزشمند خود را در آنجا سپری می کنید راهنمایی کنیم.

 

از آنجایی که گروه صنعتی گلدن وین وسوسه می شود دوام، کیفیت و بهره وری انرژی را برای پنجره های اصفهان و شهر های دیگر کشور بهبود بخشد، هر فصل، ما نوآوری را در صنعت پنجره به ارمغان می آوریم. کارشناسان ما آماده ارائه پنجره های تعویض با کیفیت بالا به شما خواهند بود. پس همین الان با ما تماس بگیرید.

 

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟