برترین درب برای فضاهای محدود چیست؟

برترین طرح های درب کشویی برای فضاهای محدود

برترین طرح های درب کشویی برای فضاهای محدود

درهای کشویی یک نوع درب محبوب در ایران هستند (به لطف عملکرد همه کاره و طراحی انعطاف پذیر آنها). این نوع درب ها بر خلاف درب های دارای صفحه ای که به صورت نوسانی باز می شوند، از یک مسیر نصب شده یا آویزان می شوند و با لغزش به چپ یا راست به صورت افقی باز می شوند.

مزایای درب های کشویی

به راحتی می توان فهمید که چرا ایرانیان به درب های کشویی علاقه دارند. این درب ها مزایای زیادی را ارائه می دهند که به راحتی و ارزش ملک شما را افرایش میدهد و دسترسی آسان را فراهم می کند.

درهای کشویی به راحتی روی ریل های خود حرکت می کنند و دسترسی سریع و آسان به یک فضا را تضمین می کنند. فقط آنها را روی ریل بلغزانید تا سریع باز یا بسته شوند. از آنجایی که درب های کشویی کاربردی و راحت هستند، انتخاب خوبی برای مناطق پر رفت و آمد هستند. برای مثال، یک در کشویی که به حیاط جلویی یا باغ منتهی می‌شود، به شما امکان می‌دهد تا چندین بار در روز به این مناطق دسترسی داشته باشید.

بهینه سازی نماها، نور طبیعی و هوا

جدا از ارائه دسترسی راحت، درب های کشویی شیشه ای اجازه می دهند نور طبیعی به خانه وارد شود و در عین حال به شما امکان می دهد از منظره های بیرون لذت ببرید. هنگامی که روز خنک می شود، می توانید به راحتی درب کشویی را باز کنید تا نسیم های ملایم برای تهویه خانه خود وارد شوند.

یک راه حل صرفه جویی در فضا

از آنجایی که درهای کشویی به هیچ فضایی برای باز شدن نیاز ندارند، می توانند به بحداکثر رساندن فضا کمک کنند. از نظر بصری، درهای کشویی فضایی جا دارتر و مجلل ایجاد می کنند. مناطق ایده آل برای درب کشویی صرفه جویی در فضا شامل پاسیو یا بالکن، کمد دیواری، اتاق های پودر، انبارها و دفاتر خانگی است.

طراحی درب های کشویی برای خانه های مدرن

در ایران، مجموعه ای از طرح های درب کشویی برای پاسخگویی به بسیاری از مشخصات موجود است. چه به فکر داشتن یک درب کشویی برای فضای نیمه باز، بالکن، آشپزخانه، حمام یا کمد دیواری خود باشید، می‌توانید از میان طیف وسیعی از سبک‌ ها، متریال‌ ها و تاسیسات متناسب با فضای خود انتخاب کنید.

از نظر جنس، درب های کشویی آلومینیومی به شدت توصیه می شود. هنگامی که یک درب کشویی را در ملک خود نصب می کنید، اساسا به دنبال جایگزینی بخش بزرگی از دیوار خود با شیشه هستید. بنابراین، همیشه به دنبال مواد با کیفیت درب کشویی مانند آلومینیوم باشید. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که روی قطعه ای با ماندگاری طولانی سرمایه گذاری کرده اید که می تواند استفاده روزانه را به خوبی تحمل کند.

علاوه بر این، درب های کشویی آلومینیومی از نظر وزن بسیار سبک، حمل و نقل آسان و عایق حرارتی عالی هستند. درب‌ های کشویی آلومینیومی از نظر سبک، ظاهری مینیمالیست و امروزی دارند. به این طرح های درهای کشویی از نگاهی بیندازید که عناصر مختلفی را برای ایمن و بسیار کاربردی در خود جای داده است.

درب شیشه ای کشویی با توری امنیتی در پانل مرکزی

ایده آل برای فضاهای بزرگتر که به باغ یا پاسیو باز می شوند، این طراحی همچنین ایمنی خانه را تضمین می کند ( به لطف مش امنیت کششی بالا در پانل مرکزی، که با استفاده از مش امنیتی طراحی شده است). در حالی که به خوبی بافته شده است، توری فولادی ضد زنگ بسیار انعطاف پذیر است و یک مانع بادوام ارائه می دهد که می تواند در برابر هرگونه تلاش برای شکست مقاومت کند.

درب کشویی همچنین دارای یک سیستم قفل چند نقطه ای و یک قفل با کیفیت اضافی برای امنیت حتی بهتر است. این طراحی درب کشویی همراه با دستگیره‌های درجه یک و مسیر صاف برای مانور آسان، حسی مجلل و در عین حال مینیمال به فضاهای داخلی می‌افزاید.

پانل درب کشویی بسیار بزرگ

این نوع درب کشویی از یک صفحه شیشه ای بزرگ برای ارائه مناظر شفاف و بدون مانع استفاده می کند. همراه با عملکرد فوق العاده روان، باز و بسته شدن آن آسان است و برای فضاهایی که در طول روز به آنها دسترسی دارید عالی است. علاوه بر این، پانل‌های شیشه‌ای عریض‌تر نیز نور طبیعی خورشید را به حداکثر می‌رسانند و هنگام باز شدن تهویه طبیعی مطلوب را تضمین می‌کنند.

اگر به دنبال درب‌های کشویی شیشه‌ای عریض و بزرگ هستید، درب‌ های کشویی راه‌ حل منحصر به‌ فردی را ارائه می‌دهد که دهانه‌ای جادار را با اجزای با کیفیت ترکیب می‌کند. این مجموعه همچنین با نوار مویی( شانه‌های ظریف موهای پشمی) متصل به شکاف‌های قاب برای عایق صدا و همچنین لوازم جانبی و غلتک‌ها  ارائه می‌شود تا هنگام باز و بسته کردن درب از حرکت صاف و برازنده اطمینان حاصل شود.

درب کشویی شیشه ای با توری محافظ خارجی

این نوع درب کشویی شیشه ای یک انتخاب خوب برای دسترسی به فضای داخلی و خارجی است که از بیرون با توری امنیتی با کشش بالا محافظت می شود تا از نفوذ آن جلوگیری شود. همچنین یک جایگزین عالی برای توری های معمولی است که در خانه های ایرانی رایج است. برخلاف ظاهر حجیم و زندان مانند توری های آهنی، درهای کشویی با توری امنیتی زیبایی براق، پیچیده و ظریفی را ارائه می دهند. این درب کشویی امنیتی که با سیستم درب کشویی طراحی شده است، دارای دو لوازم جانبی مهم است: یک سیستم قفل 6 نقطه ای و غلتک های تقویتی ترک و یا المانی.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟