برای عایق بندی پنجره های الومنیومی چه کار کنیم؟


پنجره های آلومینیومی رسانای حرارتی هستند. این به طور قابل توجهی باعث افزایش گرما در هوای گرم و از دست دادن گرما در هوای سرد می شود. با این کار، خانه می تواند در زمستان بسیار سرد باشد زیرا هوای گرم داخل خانه از خانه خارج می شود و فضایی برای ورود هوای سرد ایجاد می کند.

هنگامی که هوای سرد در سطح پنجره با هوای گرم برخورد می کند، متراکم می شوند. این ممکن است منجر به آسیب به قاب پنجره و باعث انقباض قالب الومینیومی شود.

شاید بپرسید راه حل همه اینها چیست؟ عایق کاری موثر پنجره های آلومینیومی از اتلاف حرارت جلوگیری کرده و دمای سطح شیشه داخلی را تنظیم می کند.

و همانطور که انتظار دارید، این عایق راحتی و گرمای مورد نیاز را برای خانه شما به ارمغان می آورد.

قبل از عایق کاری پنجره آلومینیومی خود چه نکاتی را در نظر بگیرید

قبل از اینکه پنجره خود را عایق بندی کنید، باید هدف اصلی را که می خواهید به آن برسید، بدانید. اکثر مردم پنجره های آلومینیومی خود را به دلیل تنظیم دما عایق می کنند.

آیا می خواهید قاب را به طور دائم عایق بندی کنید یا برای مدت کوتاهی؟ این نوع عایق و هزینه کاری را که می خواهید روی قاب آلومینیومی خود انجام دهید مشخص می کند.

نکات مفید در مورد نحوه عایق کاری پنجره آلومینیومی

نکات و ابزارهای زیر به شما کمک می کند تا بدانید چگونه پنجره آلومینیومی خود را به طور موثر عایق بندی کنید.

  1. استفاده از نوار عایق پلاستیکی

استفاده از نوار عایق پلاستیکی سهل است زیرا گران نیستند. می توانید آن را در فروشگاه های تعمیرات خانگی تهیه کنید. یک نوار عایق پلاستیکی یک ورق بزرگ از نوار پلاستیکی با نوار چسب دو طرفه است.

نوار چسب را دور پنجره آلومینیومی بچسبانید و نوار را روی نوار چسب نصب کنید تا سطح قاب آلومینیومی را کاملا بپوشاند. نوار عایق پلاستیکی هر دسترسی به پنجره را مسدود می کند. این امر از هدایت حرارتی آسان آلومینیوم جلوگیری می کند.

  1. استفاده از پرده های عایق

استفاده از پرده عایق به دلیل وزن پرده نیست، بلکه به دلیل محکم بودن درزگیر است. پرده های عایق مانع از گردش هوای اتاق به فضای پشت پنجره می شوند.

پرده های عایق باید از همه طرف، از بالا به پایین و از یک طرف به سمت دیگر، با پنجره آلومینیومی مطابقت داشته باشند. پرده های عایق انتقال گرما را از طریق قاب آلومینیومی از خانه کاهش می دهند.

  1. نوار آب و هوا از پنجره آلومینیومی

حذف هوا روشی برای آب بندی پنجره آلومینیومی با موادی است که نشت هوا از پنجره را مسدود می کند. این انتخاب عایق بستگی به هدف عایق کاری قاب آلومینیومی دارد.

نوع ماده مورد استفاده ممکن است به عایق قاب حالت دائمی بدهد. همچنین ممکن است یک حالت موقت نیز باشد. برخی از موادی که می توانید استفاده کنید عبارتند از وینیل، فوم، نمد و فلز. این مواد هوا را می بندند و از نشت از طریق قاب جلوگیری می کنند.

  1. از پنجره های آلومینیومی کم مصرف استفاده کنید

یکی دیگر از راه های مفید برای حل مشکل تنظیم دما از طریق عایق بندی قاب آلومینیومی، ارتقاء آن به یک پنجره آلومینیومی کم مصرف با کیفیت بالا است.

فریم های آلومینیومی درب و پنجره های گلدن وین کم مصرف به شما این امکان را می دهد که مصرف انرژی ناشی از گرمایش یا سرمایش خانه را کاهش دهید. به یکی نیاز دارید؟ ما آماده هستیم تا به شما در انتخاب نوع قاب آلومینیومی مناسب برای سازه یا ساختمان خود کمک کنیم.

 

گاز آرگون چیست و عملکرد آن چگونه است

نتیجه

یک عایق موثر قاب آلومینیومی شما می تواند از دست دادن یا افزایش گرمای ناخواسته در خانه شما جلوگیری کند. فریم های آلومینیومی کم مصرفی وجود دارند که می توانند دمای مناسب را در زمان مناسب برای شما فراهم کنند.

بنابراین، می توانید از هر یک از نکات این مقاله برای عایق کاری فریم های آلومینیومی خود استفاده کنید. شما می توانید برای سوالات بیشتر و پشتیبانی در مورد عایق های پنجره آلومینیومی با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟