اگر درزگیر ها خراب شده باشند ایا عایق بندی پنجره ها به مشکل میخورند؟


اگر در خانه خود در فلوریدا پنجره های الومینومی دارید، می دانید که یکی از مهم ترین اجزای آن اب بندی پنجره است. اگر درزگیر پنجره شما شکسته باشد، هوا و رطوبت از بیرون می تواند به سرعت به داخل راه پیدا کند.

برخی از اب بندی های شکسته قابل تعمیر هستند، اما در موارد دیگر، بهتر است به دنبال تعویض پنجره های فیکس  خود باشید. در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می توانید بفهمید که آیا پنجره های شما اب بندی خود را از دست داده اند یا خیر.

ایا درب و پنجره های الومینیوم همیشه کثیف به نظر می رسد؟

تمیز نگه داشتن پنجره ها یک نبرد دائمی است. اگر اب بندی پنجره شما آسیب دیده یا شکسته باشد، نبردی است که هرگز برنده نخواهید شد. وقتی اب بندی دست نخورده نباشد، دیگر نمی تواند گرد و غبار و کثیفی را از خود دور کند. حتی مقدار کمی باد می تواند کثیفی را به قاب پنجره وارد کند، جایی که به دام می افتد یا روی پنجره می نشیند.

بسته به میزان آسیب مهر و موم، حتی اشکالات نیز می توانند راه خود را باز کنند. اگر اخیراً هم بیرون و هم داخل پنجره‌های خود را تمیز کرده‌اید، اما روز بعد کثیف به نظر می‌رسند، احتمالاً خرابی درزگیر وجود دارد.

2. تراکم ثابت

هدف از آب بندی پنجره ها ایجاد یک مانع گرمایی و هواگیر بین بیرون و داخل پنجره است. وقتی اب بندی به درستی کار می کند، داخل پنجره شما از گرمای بیرون محافظت می شود.

بسته به سطح آب و هوا و رطوبت، مقداری تراکم طبیعی است. با این حال، باید نادر باشد. وقتی اب بندی پنجره شما شکسته می شود، به این معنی است که به جای محافظت از هوای بیرون، پنجره داخلی شما مستقیماً در معرض دید قرار می گیرد و مستعد ایجاد تراکم است.

اگر متوجه شدید تراکم مکرر، قطرات آب یا مه در داخل پنجره‌های خود شدید، این نشانه خوبی است که اب بندی شما شکسته است.

3. پنجره مخدوش به نظر می رسد

پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که اب بندی های دست نخورده را اجرا کنند. هنگامی که درزگیر شکسته می شود و پنجره شما در معرض عناصر قرار می گیرد، می تواند پایداری ساختاری شیشه پنجره را تغییر دهد و باعث تغییرات فیزیکی شود.

گاهی اوقات شما می توانید متوجه شوید که یک پنجره منحرف شده است که به آن نگاه می کند، اما معمولاً هنگام مشاهده آن از زاویه راحت تر است. رایج ترین مکان برای شروع اعوجاج پنجره وسط پنجره است. اگر متوجه تغییراتی در ظاهر پنجره خود شدید، این احتمال وجود دارد که درزگیر شکسته شده باشد.

بسته به میزان تغییر پنجره شما، یک متخصص ممکن است بتواند آن را بازیابی کند. با این حال، در موارد شدید، ممکن است به دنبال پنجره های فیکس  جایگزین باشید.

چه چیزی باعث شکستن اب بندی پنجره ها می شود؟

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در خرابی آب بندی پنجره ها نقش داشته باشد. یکی از دلایل ممکن است تولید معیوب یا آسیبی باشد که در حین نصب رخ داده است. اگر در حال انجام هر گونه ساخت و ساز یا بهینه سازی خانه هستید، برای جلوگیری از این امر مهم است که از پنجره ها محافظت کنید.

سایر دلایل احتمالی شرایط آب و هوایی شدید، قدیمی بودن و فرسودگی طبیعی است.

تعویض درب و پنجره های الومینیوم فیکس

مهم نیست که علت شکستگی درزگیرهای پنجره شما چیست، مهم است که فورا آنها را تعمیر یا تعویض کنید تا یکپارچگی خانه شما حفظ شود. پنجره های فیکس  به روز شده همچنین می توانند به محافظت بهتر از خانه شما در برابر کپک یا رطوبت کمک کنند و بهره وری انرژی خانه شما را بهبود بخشند.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟