لاستیک های ابندی EPDM


برای ایجاد آب بندی ، این نوارها متکی به یک لایه فوم منبسط شونده با حلال هستند که در اثر قرار گرفتن در معرض هوا سفت می شود. بنابراین ، همانطور که با چسب EPDM پیدا کردیم ، قابلیت استفاده با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت است. هر نوار محدوده خاصی از شکاف را پوشش می دهد. بنابراین وقتی این شکاف نامنظم باشد ، به این معنی است که شما برای یک پنجره به دو نوار متفاوت نیاز دارید. این می تواند به معنای زیاد بودن زباله ها باشد ، به خصوص که پس از باز شدن بسته باید کاملاً استفاده شود یا از آن صرف نظر شود.

شرح

نوار EPDM یک راه حل ایده آل برای شیشه های خشک دو یا سه جداره است. نوارهای ما به دلیل قابلیت اطمینان ، کیفیت و ارزش در صنعت شناخته شده اند. نوار EPDM یک مهر و موم چند منظوره است که می تواند به عنوان مهر و موم فشرده سازی در پنجره ها و درهای پنجره نیز استفاده شود. گزینه ضخامت 4 میلی متر ما برای استفاده با سیستم امنیتی Dry Glazing طراحی شده است.

در ضخامت 3 ، 4 و 5 میلی متر موجود است.

برای آب بندی بهینه 25٪ فشرده شوید

آب بندی ایده آل در اطراف درها و پنجره های پنجره

کف EPDM – سلول بسته برای جلوگیری از نفوذ آب

متناسب با فلاش خود چسب

قابل استفاده در سیستم های شیشه خشک

امکان نصب سریع ، ساده و تمیز شیشه های عایق را فراهم می کند

خواص پیری بسیار خوب

مقاومت خوب در برابر حلال ها

بدون کشش با یک طرف چسبنده

برای کارخانه و همچنین لعابکاری در محل

گزینه با ضخامت 4 میلی متر با سیستم امنیتی شیشه قرمز خشک کار می کند

سیاه و سفید عرضه می شود

نوار خود چسب با کیفیت بالا

3 9 9 میلی متر (سیاه و سفید) ، 4 9 9 میلی متر (سیاه و سفید) و 5 10 10 میلی متر سفید در سیم پیچ های 10 متری موجود است

نکته نصب – در صورت استفاده ، سطح باید تمیز و خشک باشد ، عاری از هرگونه روغن سطح ، خاک یا خاک اره و غیره باشد. در صورت عدم انجام این کار ممکن است منجر به لایه لایه شدن یا چسبندگی ضعیف مهر و موم به زیر لایه شود. برای دستیابی به چسبندگی عالی ، روی سطوح خشک تمیز ، بین 18 تا 22 درجه سانتیگراد ، مهر و موم کنید.

از داشتن ابزار مناسب اطمینان حاصل کنید – در ما یک کیت شروع کننده EPDM Installer را تهیه می کنیم که شامل ابزارهای مورد نیاز برای تهیه و نصب صحیح سیستم غشایی است.

حداقل پیوند 20-30 میلی متر در لایه های غیر متخلخل و 100 میلی متر در بسترهای متخلخل. لطفاً در صورت داشتن پیوند کمتر از 100 میلی متر در سطوح متخلخل ، برای کسب اطلاعات با تیم تماس بگیرید.

EPDM باید همیشه در حالت بدون تنش نصب شود. اگرچه EPDM می تواند تا 300٪ کشیده شود ، اما وقتی غشا تحت تنش است ، طول عمر کاهش می یابد.

هنگام آب بندی دهانه ، EPDM باید بر روی آستانه ها ، شیب ها و سپس سر قرار گیرد. این اطمینان می دهد که EPDM همیشه “لغو” است.

 

 

 

 

 

 

 

مقاله

773 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟