تغییر قیمت های شدید صنعت ساختمان

تغییر قیمت های شدید صنعت ساختمان

تغییر قیمت های شدید صنعت ساختمان

بازار درب و پنجره هاو شیشه های دوجداره همانند سایر بازارهای مرتبط با بخش مسکن روزهای سخت تغییرات لحظه ای قیمت ها را با ریزش شدید نیرو به دلیل رشد نرخ ارز و تورم تجربه می کنند که بهبود این مهم نیازمند بهبود و ثبات اقتصادی است.

به گزارش اخبار ساختمان، بازارهای وابسته به صنعت ساختمان این روزها حال و روز خوبی همانند سایر بخش های اقتصادی ندارند. عدم ثبات قیمت ها در بازار به دلیل رشد لحظه ای نرخ ارز و تورم بالا، عمده ترین مشکل این روزهای اغلب بازارها به خصوص بازار درب و پنجره و شیشه های دوجداره است.
در سال های نه چندان دور بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را آگهی ها و تیزرهای مربوط به پنجره های دو جداره تشکیل می دادند اما امروزه با رکود عمیق در صنعت ساختمان و پنجره های دوجداره ریزش نیرو به شدت این شرکتها را به مرحله سخت تولید و فروش کشانده است.
اغلب تولیدکنندگان عنوان می کنند که سالهاست که رکود حاکم بر صنعت ساختمان باعث شده تا شرکتهای وابسته به این صنعت دچار ریزش نیرو شوند و گران شدن بی حساب و کتاب پنجره های دوجداره اکثر سازندگان و انبوه سازان مسکن را به استفاده از اجناس بی کیفیت و ارزان کشانده است.

منبع : اخبار ساختمان

اخبار

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟