پنجره دو جداره چیست؟

پنجره دو جداره چیست؟

پنجره های دو جداره اصفهان قاب هایی هستند که با دو صفحه شیشه ای مجهز شده اند و بین آنها معمولاً 12 میلی متر تا 16 میلی متر فاصله دارند. شکاف بین دو صفحه شیشه ای به لطف یک میله فاصله دار در جای خود باقی می ماند. به طور معمول ، این شکاف با هوای معمولی پر می شود ، اما می تواند با گاز آرگون نیز پر شود.

به این روش شیشه دو جداره به دلیل توانایی به دام انداختن هوا بین شیشه شیشه ها که منجر به کاهش چشمگیر انتقال گرما و سر و صدا می شود ، لعاب عایق بندی نیز گفته می شود.

از این رو ، هرچه لایه های شیشه با پنجره بیشتری ساخته شود ، کاهش آن نیز بیشتر خواهد بود. با این حال ، روش لعاب فقط به دو لایه شیشه محدود نمی شود ، لعاب سه گانه نیز برای نتایج بهینه تر در دسترس است. بنابراین ، هر چقدر هم که بخواهید برای گرم کردن خانه خود به سیستم گرمایشی اعتماد کنید ، اگر بیشتر گرما از طریق یک پنجره یک جداره از بین برود ، فایده ای ندارد.

پنجره دو جداره چیست؟

پیش بینی می شود شیشه های دو جداره به محبوبیت خود ادامه دهند و به دنبال آن مشوق های کم مصرف و سایر محصولات موجود در بازار وجود داشته باشد. با انتخاب بسیار متنوع امروزه ، نه تنها شیشه دوجداره باعث بهبود خانه شما می شود ، بلکه باعث کاهش همزمان رد پای کربن نیز می شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت محصولات دو جداره پیدا کنید.

 

هزینه پنجره های دو جداره چقدر است؟

در بحث هزینه پنجره های دو جداره فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود. چند پنجره مورد نیاز و سبک متناسب با خانه شماست که ابتدا باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این ، مواد قاب و نوع شیشه به تعیین قیمت نهایی کمک می کند ، زیرا مواد مختلف و انواع شیشه مقادیر مختلفی دارند.

در مورد مواد قاب ، از PVC به دلیل کارآیی و قیمت پایین بیشترین استفاده را برای شیشه های دو جداره می کند. از طرف دیگر ، قاب های آلومینیومی و چوبی هزینه بیشتری دارند و عملکرد بالاتری نسبت به جایگزین uPVC ندارند.

در مورد سبک / نوع پنجره های دو جداره ، معروف ترین آنها شیشه و ارسی است. برخلاف چرخش دوتایی که گرانترین است ، پنجره های پنجره معمولاً ارزان ترین گزینه هستند.

انواع و دوام پنجره های دو جداره

بسته به نیازهای خاص شما ، شرکت های شیشه دو جداره می توانند انواع پنجره های دو جداره را برای پاسخگویی به نیازهای شما تهیه کنند.

شما حتی می توانید پنجره های خود را با توجه به نوع شیشه ، مواد قاب پنجره و شکل ، نوع میله اسپیسر و فضای بین شیشه ها انتخاب کنید.

خرید انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی از طریق لینک

 

مقاله

777 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟