لنگه مخفی درب های کشویی


گلدن وین پیشگامان پنجره مدرن الومینیومی هست ، محصولات اصلی آنها همگی با استانداردهای کیفیت ساخت ترک تولید می شوند. پنجره های کشویی آلومینیومی آنها یک راه حل منحصر به فرد برای باز کردن افقی است. این ساختار از آلیاژ آلومینیوم 25 میکرون آنودایز شده ، در رنگ طبیعی استفاده می شود. به عنوان یک گزینه ، نسخه های ترمولاک یا آنودایز در رنگهای نامحدود در دسترس هستند. سیستم بلبرینگ برای این پنجره های سوئیسی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که مخصوص پروژه های نزدیک به دریا طراحی شده است. این پنجره های مینیمالیستی ثابت یا کشویی هستند و دارای عرض پروفیل عمودی 22 میلی متر هستند و تنها با حداکثر سطح شیشه محدود می شوند. قفل دکمه ای با قفل دو نقطه ای و قفل سیلندر با کلید موجود است. موتوری شدن امکان پذیر است

برنامه قاب نامرئی نیاز به یک محوطه معماری داخلی یا خارجی را برطرف می کند. دارای شیشه های دو جداره یا سه جداره 32 یا 44 میلی متر و سطوح پنجره کشویی تا 18 متر مربع برای درهای شیشه ای کشویی بزرگ است.

TH+ / عایق حرارتی و سطوح بزرگ – با استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره 32 یا 44 میلی متر ، محدوده TH+ امکان کشیدن سطوح پنجره تا 18 متر مربع را فراهم می کند. خواص عایق عالی پروفیل ها ، در ترکیب با شیشه ، استانداردهای مصرف انرژی پایین را برآورده می سازد.

3001 / محدوده گل سرسبد – محدوده 3001 اجازه می دهد تا سطوح پنجره کشویی تا 6 متر مربع با شیشه دوجداره 26 میلی متری. طیف وسیعی که در سال 1996 اختراع شد ، متعلق به نام تجاری است

برنامه قاب نامرئی نیاز به یک محوطه معماری داخلی یا خارجی را برطرف می کند. دارای شیشه های دو جداره یا سه جداره 32 یا 44 میلی متر و سطوح پنجره کشویی تا 18 متر مربع برای درهای شیشه ای کشویی بزرگ است.

TH+ / عایق حرارتی و سطوح بزرگ – با استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره 32 یا 44 میلی متر ، محدوده TH+ امکان کشیدن سطوح پنجره تا 18 متر مربع را فراهم می کند. خواص عایق عالی پروفیل ها ، در ترکیب با شیشه ، استانداردهای مصرف انرژی پایین را برآورده می سازد.

3001 / محدوده گل سرسبد – محدوده 3001 اجازه می دهد تا سطوح پنجره کشویی تا 6 متر مربع با شیشه دوجداره 26 میلی متری. طیف وسیعی که در سال 1996 اختراع شد ، متعلق به نام تجاری است.

محصول شاخص ، که نام گلدن وین را عرضه کرد.

سیستم مونتاژ پروفیل طیف وسیعی از ضخامت های لعاب را می پذیرد: 10 تا 12 میلی متر یا 16 تا 20 میلی متر. این محدوده برای کشورهای گرم یا پارتیشن های داخلی ایده آل است.

مشخصات باریک و تقویت حرارتی – محدوده دارای تقویت حرارتی و مشخصات الیاف شیشه است. این محدوده برای دهانه های استاندارد ثابت یا کشویی طراحی شده است و مشخصات باریک به پر کردن اتاق با نور کمک می کند.

سطح بی نهایت – محدوده به سطوح لعاب بی نهایت با استفاده از پنجره های دو یا سه جداره ضخامت 56 میلی متر اجازه می دهد. این محدوده جدید نشان دهنده تکامل پنجره های کشویی کنونی است. محدوده V56 دارای ویژگی های مکانیکی مشابه سیستم های است که 25 سال ارزش خود را ثابت کرده است.

ایمنی و امنیت – الزامات و انتظارات مشتریان خود را برآورده می کند در حالی که بالاترین سطح ایمنی و امنیت را به آنها ارائه می دهد. محصول دارای بالاترین استانداردها مانند RC2 است. اجزای مختلف اضافی برای برآوردن سایر الزامات ایمنی و امنیتی در دسترس هستند ، مانند:

زنگ هشدار مستقیماً در سیستم ادغام می شود

نظارت بر موقعیت برگ بسته

آشکارساز شکستن شیشه

شیشه مخصوص ضد سرقت

چندین راه حل برای مشکلات مربوط به حشرات ارائه می دهد. ممکن است یک ریل اضافه کنید که اجازه می دهد یک شبکه پشه در آن قرار داده شود ، یا یک بوم تاشو پنهان شود ، که پوشش 80 سانتی متری را در قسمت عمودی ایجاد می کند.

مونوریل سیستم ریلی برای این درهای کشویی اتوماتیک در طراحی معماری تعبیه شده است که اجازه می دهد تا حداقل دخالت و باز شدن ساده و بی سر و صدا ایجاد شود. سیستم موتور در قسمت بالای قاب کاملاً پنهان شده است و فقط به ارتفاع 12 سانتی متر نیاز دارد. حداکثر نیروی محرکه 180 نیوتن متر برای حداکثر وزن 1200 کیلوگرم در هر موتور است. حداکثر سرعت حرکت 167 میلی متر بر ثانیه است و در هنگام رانش برگ دوم سرعت آن کاهش می یابد. این سیستم دارای یک قفل برقی اتوماتیک است که با تمام سیستم های بازکردن اتوماسیون خانه سازگار است: دیجی کد ، دکمه ، خواننده نشان و غیره. برای اطمینان از ایمنی کامل ، سیستم هنگام برخورد با مانعی متوقف می شود.

نوآوری

پنجره کشویی مدرن اکنون در یک قاب نامرئی عایق بندی شده در یک مسیر واحد موجود است. این نسخه برای سال 2021 جدید است. با قاب پنهان در همه طرف ، باز شدن گسترده و شفافیت بی نظیری را ارائه می دهد.

پنجره کشویی که روی یک مسیر واحد تنظیم شده است ، اجازه می دهد تا کل قاب اطراف آن پنهان شود. تکمیل استثنایی شفافیت بی نظیری را در هر چهار طرف فراهم می کند. و دهانه های گسترده حداکثر نور را با کمترین پروفایل های قابل مشاهده ارائه می دهند. گزینه های لعاب و سطح بی نهایت هستند. این پنجره جدید فضا ، نور و آزادی ایجاد می کند: دیوار معماری بین داخل و خارج دیگر وجود ندارد.

این قاب نامرئی عایق بندی شده در طیف وسیعی از گزینه ها موجود است: با یک یا چند آهنگ ، برای برآوردن آخرین الزامات. قاب نامرئی عایق بندی شده در یک مسیر ، یک ویژگی مهندسی است که انعطاف پذیری را با سادگی و کیفیت ترکیب می کند. پنجره کشویی مینیمالیستی که همیشه سفارشی است ، دامنه استفاده بسیار جذاب و متنوعی را ارائه می دهد. می توان آن را با قالب های مختلف شیشه ای و آب و هوای سخت تطبیق داد و طوری طراحی شده است که از دید بدون مانع اطمینان حاصل کند. طرح ثبت شده است.

 

مقاله

598 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟