دستگیره های درب های الومینیومی


آلومینیوم به دلیل دوام و استحکام در بیشتر دکوراسیون منزل در نظر گرفته می شود. فاکتور دیگری که به عامل فروش دسته آلومینیومی درب ، دستگیره های پنجره و لولاها تبدیل می شود ، نگهداری آسان آن است. استفاده از دستگیره پنجره آلومینیومی و دستگیره درب به جای فولاد یا هر ماده دیگر مزایای بسیار بیشتری دارد.

در این مقاله با برخی از مزایای استفاده از لولاهای آلومینیومی ، دستگیره های درب و دستگیره های پنجره آشنا خواهید شد.

  1. چرا دستگیره های الومینیومی

دستگیره های آلومینیومی درب و پنجره ها برای مقاومت در برابر فشار و کشش عظیم برای مدت طولانی مقاومت بسیار خوبی دارند. آلومینیوم دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شود که به آن کمک می کند مقاومت را برای مدت طولانی حفظ کند. این دستگیره ها و لولاها از نظر زیبایی عمل می کنند و ماندگاری را در طول زندگی تضمین می کنند. آلومینیوم نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی مانند باد یا رطوبت خراب نمی شود. بنابراین ، مردم علاقه مند به استفاده از آلومینیوم بر روی فولاد و سایر مواد برای قرار دادن پنجره و دستگیره درب خود هستند.

  1. مقرون به صرفه

آلومینیوم باید مزایای زیادی را ارائه دهد ، اما قیمت آن مناسب است و ادعا می شود ارزش سرمایه گذاری را دارد. دستگیره درب آلومینیومی یا دستگیره های پنجره اتصالات کوچکی هستند که هنگام کار درها روزانه نیرو می گیرند. مقاومت در برابر نیروی زیادی باعث می شود که ارزش آن را داشته باشد. نسبتاً ارزان تر از بسیاری از مواد دیگر است که به عنوان دستگیره در و پنجره استفاده می شود.

ارزان بودن ، آلومینیوم را می توان با توجه به هر طرحی که در ذهن شما وجود دارد ، سفارشی کرد که با سایر مواد مانند فولاد امکان پذیر نیست. برخی هزینه ها بعداً تأمین می شود و دستگیره های پنجره آلومینیومی عاری از پیش بینی های مربوط به تعمیر و نگهداری آینده است. احتمال زیادی وجود دارد که در طول زندگی خود نیازی به تعمیر یا تعمیر دسته ها نباشید. قیمت پرداخت شده ارزش سودهای دریافتی را دارد.

  1. صرفه جویی در وقت نگهداری می شود

همانطور که در بالا گفته شد ، در صورت استفاده از لولاهای آلومینیومی ، دستگیره های در و پنجره ، نیازهای تعمیر و نگهداری تقریباً صفر است. آنها با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی دهند. زنگ نمی زند و خورد نمی کند. در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری این اتصالات کوچک ، در مقایسه با نگهداری سایر مواد کاملاً آسان ، سریع و بسیار ارزان است.

تنها کاری که با گذشت زمان ضروری می شود تمیزکاری است که می توانید از انتهای خود فقط با استفاده از آب صابون انجام دهید. از یک پارچه نرم استفاده کنید و لولاهای پنجره آلومینیومی را به صورت آنلاین ، دستگیره های در و پنجره پاک کنید. شما باید آن را سالی دو بار تمیز کنید و تمام. این تنها نیاز به نگهداری است که لزوماً با گذشت زمان به وجود خواهد آمد.

  1. ویوی جالبی به خانه ها میبخشد

دستگیره های پنجره ای آلومینیومی و دستگیره های در ظاهر زیبایی به کل خانه می بخشد. اینها اتصالات جزئی هستند که چشم نوازترین وسایل خانه هستند. پرده ها ، درها ، دیوارهای آویز بزرگ پشت سر گذاشته می شوند زیرا دستگیره درها اولین چیزی است که یک مهمان با آن روبرو می شود.

اگر بهترین دستگیره های درب طراح آلومینیومی را برای درب اصلی خود نصب کنید مطمئناً تقدیر خواهید کرد. همچنین می توانید از آن برای اتاق های جداشوئی ، حمام و سایر موارد استفاده کنید. دسته اصلی درب در معرض شرایط آب و هوایی مانند آفتاب ، باران ، رطوبت و سایر موارد قرار دارد ، اما ضریب دوام آلومینیوم آن را از چنین ویژگی های خورنده در امان نگه می دارد.

 

  1. سازگاری با محیط زیست

همانطور که همه می دانید ، آلومینیوم سازگار با محیط زیست است و 100٪ قابل بازیافت است. استفاده از لولا ، درب و دستگیره پنجره آلومینیومی اطمینان حاصل می کند که استفاده از ردپای کربن کمتری را دنبال می کنید. اگر می خواهید در آینده دستگیره پنجره آلومینیومی قدیمی را به صورت آنلاین جایگزین کنید ، می توانید 100٪ آنها را بازیافت کرده و آنها را به یک شی جدید اصلاح کنید.

اینها برخی از مزایای استفاده از سخت افزار آلومینیوم برای اتصالات درب و پنجره شما است که از لولا ، دستگیره ، دستگیره و سایر موارد شروع می شود. درب های آلومینیومی برای عملکرد بهتر در مقایسه با درهای چوبی در بازار موجود است. آلومینیوم همچنین یک عایق عالی است که خانه را در زمستان گرم و در تابستان سرد نگه می دارد. آلومینیوم در کالاهای سخت افزاری خانگی کارایی زیادی دارد که هنوز باید باز شود. اگر می خواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید ، استفاده از آلومینیوم را برای اتصالات سخت افزاری در نظر بگیرید تا ظاهر و دوام را در کنار هم داشته باشید.

مقاله

853 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟