بهترین قاب پنجره کدام است؟

بهترین قاب پنجره کدام است

5 نوع از بهترین قاب پنجره کدام است ؟

این که پنجره های جدید یا پنجره های جایگزین بخرید ، انتخاب قاب پنجره مناسب، کاری است که باید با دقت انجام دهید. قاب پنجره یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام انتخاب پنجره مناسب برای خانه خود در نظر بگیرید.

در واقع ، قاب ها ستون فقرات ساختاری یک پنجره هستند و یک قاب با کیفیت بالا باعث می شود پنجره بیش از سالها عملکرد پنجره را حفظ کند. بنابراین اگر به فکر خرید پنجره هستید ، با تمرکز روی قاب ها شروع کنید و سپس سراغ شیشه بروید.

اگر به دنبال انواع مختلف پنجره هستید ، متخصصان گلدن وین تولید کننده درب و پنجره دوجداره برای کمک به شما اینجا هستند. بنابراین شما فقط می توانید با ما تماس بگیرید و پیش فاکتور رایگان دریافت کنید.(09135700059)

در این مقاله ، قاب های مختلف پنجره را معرفی می کنیم که می توانید برای پنجره خود انتخاب کنید.

انواع قاب پنجره

هنگامی که به این تصمیم رسیدید که زمان تعویض پنجره ها فرا رسیده است ، باید در نظر بگیرید که کدام ماده قاب پنجره برای شما و خانه شما مناسب است.

در اینجا برخی از رایج ترین قاب های پنجره ای که برای مصارف خانگی و سایر موارد استفاده می شوند آورده شده است. پنج نوع عمده قاب پنجره عبارتند از وینیل ، آلومینیوم ، فایبرگلاس ، چوبی و کامپوزیت. در نظر گرفتن مزایای هر یک برای تعیین نوع متناسب با نیازهای شما مهم است. بیایید هر یک از آنها را با جزئیات بحث کنیم.

قاب پنجره های وینیل(upvc)

پنجره های جایگزین وینیل ، پنجره هایی با قاب ساخته شده از PVC (پلی وینیل کلراید) هستند که همان ماده ای است که برای ساخت لوله ها و اتصالات لوله کشی استفاده می شود.

وینیل گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که می خواهند با طرح های قاب پنجره بازی کنند تا با سبک خانه خود مطابقت داشته باشد. این قاب ها مقرون به صرفه هستند و به عنوان عایق های خوبی شناخته می شوند. بنابراین  قاب های پنجره وینیل به دلیل مقرون به صرفه بودن و عدم تعمیر و نگهداری لازم برای زیبا جلوه دادن آنها ، به طور کلی یکی از محبوب ترین انتخاب ها هستند.

با این حال ، وقتی صحبت از دوام می شود پنجره های چوبی و آلومینیومی گزینه بهتری هستند. همچنین ، آنها از زیبایی پنجره های چوبی یا پنجره های آلومینیومی برخوردار نیستند. بنابراین ، اگرچه آنها از انرژی بیشتری نسبت به فریم های استاندارد برخوردارند ، اما اصلی ترین عیب آن ظاهر آنهاست.

قاب پنجره های آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی به دلیل مقاوم بودن، شناخته شده اند. همچنین آلومینیوم تقریباً به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد و بسیار سبک و محکم است.

متاسفانه ، قاب های آلومینیومی بسیار کم مصرف هستند. این ماده عایق کمتری دارد زیرا گرما را خیلی سریع هدایت می کند. با این وجود ، آنها در مقابل نور خورشید فرسوده نخواهند شد و از مشکلات سایشی متداول که پنجره های چوب ، وینیل یا فایبرگلاس را تحت تأثیر قرار می دهند ، پوسیده و کپک نخواهند زد.

از نظر قیمت ، برای پنجره های آلومینیومی بیشتر از  وینیل یا فایبرگلاس هزینه می کنید ، اگر چه معمولاً قیمت آنها از پنجره های چوبی کمی کمتر است.

قاب پنجره فایبرگلاس

پنجره های فایبرگلاس یک گزینه نصب شیشه ای متداول اما بادوام است و نگهداری آنها نسبتاً ساده است. فایبرگلاس شاید بادوام ترین گزینه قاب پنجره باشد ، زیرا از وینیل قوی تر و سخت تر است و مواد در برابر محو شدن و ترک خوردن برای مدت طولانی تری مقاومت می کنند.

با این حال ، فایبرگلاس از وینیل گرانتر است. همچنین به دلیل اینکه می توان رنگ آمیزی کرد ، به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارد ، این قاب ها به مرور زمان به رنگ آمیزی مجدد نیاز دارند.

فریم های پنجره فایبرگلاس بهتر از هر ماده دیگری در برابر تغییرات آب و هوا و دما مقاومت می کنند. به این دلیل که از نظر ترکیب فایبرگلاس بسیار نزدیک شیشه هایی است که برای ایجاد پنجره ها استفاده می شود ، بنابراین هر دو ماده در طول تغییرات دما منبسط و منقبض می شوند.

فایبرگلاس یک عایق عالی در نظر گرفته می شود و برای جلوگیری از انتقال گرما عالی است. شیشه های فایبرگلاس از نظر ظاهری کمی کسل کننده و جذابیت کمتری دارند. مواد پنجره نیز بسیار گران است و هزینه آن می تواند به اندازه پنجره های آلومینیومی یا چوبی باشد.

قاب پنجره های چوبی

پنجره های چوبی از دوام بالایی برخوردار هستند و همچنین از جذابیت بالایی برخوردار هستند و معروف است که در صورت نگهداری صحیح برای مدت زمان طولانی دوام خواهند داشت.

این نوع قاب پنجره ها صدها سال است که در خانه ها استفاده می شود و اگرچه آنها با استانداردهای مدرن سازگار بوده اند ، اما همچنان همان مقاومت عمومی و زیبایی ظاهری را دارند که همیشه دارند.

قاب پنجره های چوبی به دلیل سبک، برتر از گزینه های محبوب هستند. آنها زیبا به نظر می رسند ، می توانند کاملاً مطابق با سبک داخلی و خارجی شما باشند.علاوه بر این ، چوب یک عایق عالی است که باعث می شود این پنجره ها بسیار کم مصرف باشند.

با این حال ، نکته منفی چوب این است که برای خوب نگاه داشتن آن نیاز به نگهداری دارد. همچنین در معرض عوامل طبیعی مانند کپک ، پوسیدگی و موریانه است.وقتی نوبت به قیمت می رسد ، چوب نیز گزینه پرهزینه تری است.

بهترین قاب پنجره کدام است

قاب های پنجره کامپوزیت

قاب های کامپوزیت به طور معمول از ترکیبی از آلومینیوم و چوب یا وینیل و چوب ساخته می شوند. این قاب ها فوق العاده پایدار و کم مصرف هستند.

با این حال ، برخی از افراد به دلیل گران بودن ، کامپوزیت را در نظر نمی گیرند. قبل از سرمایه گذاری در مواد کامپوزیتی گران قیمت ، مطمئن شوید که این انتخاب باعث بهبود بیش از حد خانه شما نخواهد شد.

به طور کلی ، قبل از شروع به انتخاب قاب پنجره خود ، بسیار توصیه می شود که با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و بهترین گزینه را متناسب با سبک خانه ، آب و هوا و البته بودجه خود انتخاب کنید.

اگر در زمینه انتخاب قاب پنجره به مشاوره نیاز دارید ، می توانید امروز با ما تماس بگیرید

09135700059

03136612010

مقاله

939 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟