آمار و حقایق صنعت ساخت و ساز ایالات متحده

صنعت ساخت و ساز ایالات متحده

 آمار و حقایق صنعت ساخت و ساز ایالات متحده

با بیش از 11293 میلیارد دلار هزینه ، ایالات متحده یکی از بزرگترین بازارهای ساخت و ساز در سراسر جهان است. پس از رکود ، پروژه های عمرانی که زمانی متوقف شده بودند ، بار دیگر پیشرفت خود را تسریع کرده اند. روندهای مثبت در بازار مسکونی عامل اصلی رشد پررونق صنعت ساخت و ساز است. در ایالات متحده ، ساخت و سازهای جدید در منطقه اقیانوس اطلس جنوبی و اقیانوس آرام از بالاترین ساخت و سازها است.

Bechtel در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای ساختمانی مستقر در ایالات متحده است. دفتر مرکزی این شرکت مهندسی در سانفرانسیسکو واقع شده است ، بر اساس درآمد ، یکی از بزرگترین پیمانکاران ساختمانی در ایالات متحده است.

در ایالات متحده ، هزینه های خصوصی ساخت و ساز در سال 2018 به حدود 992 میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود ساخت و سازهای جدید تا سال 2022 به بیش از 1.53 تریلیون دلار برسد. پس از سقوط قیمت نفت ، تقاضا در بخش مهندسی و ساخت و ساز افزایش یافته است.

تغییرات سیاسی تحت دولت جدید کاخ سفید نیز به ناچار صنعت ساخت و ساز ایالات متحده را تغییر خواهد داد. رکود در تجارت در صنعت ساخت و ساز ملی احتمالاً باعث تمرکز بیشتر شرکتها بر مناطق جنوب و غرب میانه خواهد شد.

زیرساخت های قدیمی نیز در ایالات متحده به نگرانی بیشتری تبدیل شده و انتظار می رود تمرکز بر به روزرسانی زیرساخت ها باشد.

 

اخبار

233 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟