نکات نگهداری پنجره های دوجداره

نکات نگهداری پنجره های دوجداره

نکات نگهداری پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره در اکثر موارد تعمیر و نگهداری آنها آسان است ، اما تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره می تواند به شما کمک کند مشکلات را شناسایی کرده و هزینه تعمیرات را در طول عمر پنجره ها کاهش دهید.

در این مقاله ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بیشترین بهره را از سرمایه خود ببرید. شما یک راه عملی برای لذت بردن از پنجره های دوجداره خود برای سالها بدون مشکل پیدا خواهید کرد.

5 نکته برای حفظ پنجره های دو جداره

مهم است که چگونه پنجره های دو جداره را تمیز کنید. در اینجا نگاهی می اندازیم به عنوان چند نکته ساده در مورد نگهداری پنجره های دو جداره

با استفاده از روغن کاری

یک قطره روغن استاندارد قرار دهید تا اصطکاک قطعات متحرک داخل قاب پنجره خود را در داخل قفل ها ، دسته ها و مکانیزم ها کاهش دهد. یکی از مهمترین تعمیرات پنجره دو جداره این است که تمام قفل های پنجره و درب، لولا ها و مکانیزم های پنجره باید حداقل سالی یک بار روغن کاری شوند، برخی از تولید کنندگان قفل هر 6 ماه توصیه می کنند.

مراقب باشید از روغن کاری بیش از حد استفاده نکنید. اگر مشکلی پیدا کردید، با ما (گلدن وین تولید کننده درب و پنجره دوجداره ) تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که برای تعمیرات مورد نیاز به شما مشاوره دهیم تا بهترین پنجره ها را خریداری کنید.

تمیز کردن پنجره ها و قاب ها

باید سعی کنید پنجره ها و قاب های آنها را مرتباً بشویید و تمیز کنید. این بارزترین روش برای نگهداری پنجره های دو جداره است. می توانید یک قرار منظم  برای تمیز کردن پنجره ها تنظیم کنید و پنجره ها و درها را یک بار در ماه تمیز کنید. زیرا هر چقدر فریم های پنجره خود را تمیز کنید ، هر بار کار راحت تر خواهد بود. اگر شیشه های خود تمیز کننده دارید ، فقط شیشه ها را با شوینده های مورد تأیید تمیز کنید.

برای تمیز کردن پنجره ها ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

پاک کننده های مناسب را انتخاب کنید

از روزنامه استفاده کنید، انتخاب یک محصول تمیز کننده با مواد شیمیایی سخت می تواند به شیشه دوجداره شما آسیب برساند. شما می توانید به سادگی سرکه سفید (یک پیمانه)  را با آب (چهار پیمانه)  ترکیب کرده و پنجره های خود را به صورت دورانی پاک کنید. علاوه بر این ، خورشید اغلب می تواند پنجره ها را خیلی زود خشک کند ، بنابراین سعی کنید آنها را در یک روز ابری تمیز کنید.

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما ارزان ترین راه خشک کردن پنجره ها با استفاده از روزنامه فراهم می شود. از طرف دیگر ، انواع مختلف پنجره ها به تمیز کردن و نگهداری متفاوت نیاز دارند:

فریم های uPVC

پنجره های uPVC نسبت به پنجره های چوبی نیاز به نظافت و نگهداری کمتری دارند. تمیز کردن قاب های پنجره uPVC معمولاً روندی ساده است. با این حال، هر لکه ای ممکن است به یک پاک کننده تخصصی مبتنی بر کرم uPVC نیاز داشته باشد.

قاب های چوبی

آنها برای اطمینان از حداکثر عملکرد و طول عمر به برخی مراقبت ها و نگهداری های ویژه نیاز دارند. با پنجره هایی با قاب چوبی ، مهمترین چیز رنگ آمیزی و محافظت از سطوح پس از نصب است.

بازرسی قفل ها و لولا ها

تعمیر و نگهداری شیشه های دو جداره فراتر از مراقبت از پنجره ها است ، همچنین اطمینان حاصل کنید که لولا ، قفل و مکانیزم همه در کار است.

هر از چند گاهی عاقلانه است که قفل را باز کرده و هر پنجره را باز کنید تا بررسی کنید که قفل از نظم خوبی برخوردار است و اطمینان حاصل کنید که به طور منظم تمیز و عاری از آلودگی هستند.

جلوگیری از تراکم

هنوز می توان در شیشه دو جداره متراکم شد ، اما اگر قدیمی باشند و از مهر و موم پنجره آسیب دیده یا از بین رفته باشند این امر بیشتر اتفاق می افتد. این باعث کاهش طول عمر یک پنجره می شود. همچنین می تواند رشد قالب را تشدید کند ، که می تواند به قاب آسیب برساند.

اطمینان حاصل کنید که هرماه پنجره های خود را پاک می کنید تا رطوبت شما کم شود و یک رطوبت گیر را در نظر بگیرید. می توانید پنجره را کمی تهویه کنید تا اتاق تهویه شود ، یا دریچه هایی روی پنجره ها نصب شود.

عدم استفاده از مایع لباسشویی

هنگام تمیز کردن پنجره ها ، هرگز از مایع لباسشویی در آب استفاده نکنید زیرا به مهر و موم ها حمله می کند و آنها را تخریب می کند.

پنجره های دو جداره به دلیل حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز ، انتخاب محبوب صاحبان خانه است

اگر فکر می کنید پنجره های دو جداره شما نیاز به تعویض و بازسازی دارند، با ما تماس بگیرید و مراحل کار را به متخصصان ما بسپارید. آنها می توانند پنجره ها را تعویض کنند تا در بهترین حالت خود باشند و در هزینه شما صرفه جویی کنند.

03136612010

مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟